Strona 1 z 1

COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: piątek, 26 marca 2010, 20:54
przez Maciek_66
Wygląd modelu auta w dużej mierze zależy od kształtu karoserii i prawidłowego położenia oraz rozmiaru kół. Pierwsze, co zacząłem oglądać w zestawie Revella, to właśnie te elementy. Przymiarka dała następujące rezultaty:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Poddaję je pod dyskusję - moim zdaniem przednie koła są troszkę za małe, sporo mniejsze od tylnych. A może przednie wycięcia błotników są zbyt duże?

Felgi (po zdjęciu chromu) wyglądają tak:
Obrazek

Opona:
Obrazek

A teraz wymiary opon:
przód
średnica zewnętrzna - 26,5 mm
średnica wewnętrzna - ok. 17 mm
szerokość - 8,5 mm
tył
średnica zewnętrzna - 29 mm
średnica wewnętrzna - jak przednia
szerokość - 11 mm

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: piątek, 26 marca 2010, 21:17
przez portalus
Maciek_66 napisał(a):tył
średnica zewnętrzna - 19 mm

Jesteś pewien?

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: piątek, 26 marca 2010, 21:28
przez Maciek_66
portalus napisał(a):Jesteś pewien?

To już nawet się pomylić nie można? Skorygowałem...

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: sobota, 27 marca 2010, 00:34
przez krzysiekk
Maciek_66 napisał(a):Poddaję je pod dyskusję - moim zdaniem przednie koła są troszkę za małe, sporo mniejsze od tylnych. A może przednie wycięcia błotników są zbyt duże?


O Cobrze za dużo nie wiem, ale biorąc pod uwagę inne doświadczenia motoryzacyjne, myślę, że wycięcia błotników mogą być prawidłowe. A to ze względu na to, że jak wiadomo przednia oś jest skrętna i jakby błotniki opinały koła tak ładnie jak tylne to opony po prostu by przycierały o nadkole/błotnik.

Zresztą w wielu amerykańskich samochodach stosowane były różne rozmiary kół na przedniej i tylnej osi.

pzdr
Krzysiek

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: sobota, 27 marca 2010, 07:02
przez wuen
Maciek_66 napisał(a): moim zdaniem przednie koła są troszkę za małe, sporo mniejsze od tylnych. A może przednie wycięcia błotników są zbyt duże?

Na znalezionych fotkach wyglądają tak:
Obrazek
Obrazek
Dysproporcje są chyba ciut mniejsze.
Felgi (po zdjęciu chromu) wyglądają tak:
Obrazek

Widoczny jest podkład kładziony pod chrom (żółtawy lakier) - można się go pozbyć mocząc kilka godzin elementy w Cleanluxie - potem wystarczy szczoteczka do zębów.

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: środa, 31 marca 2010, 20:27
przez Macio4ever
Spróbuj rozpuszczalnika Gunze lub Tamiya, pewnie po kilku minutach będzie po lakierze.

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: środa, 31 marca 2010, 21:32
przez wuen
Macio4ever napisał(a):Spróbuj rozpuszczalnika Gunze lub Tamiya, pewnie po kilku minutach będzie po lakierze.

Te rozpuszczalniki mogą nadwyrężyć plastik - Cleanlux nie ...

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: środa, 31 marca 2010, 22:08
przez Maciek_66
Moczę w sodzie kaustycznej. Prawie już zeszło... Zresztą nie wiem, czy te felgi wykorzystam. Zależy mi na niektórych elementach, np. na deklach zaworów.

Re: COBRA 427 Maciek_66

PostNapisane: środa, 31 marca 2010, 23:46
przez Macio4ever
Teoretycznie tak, praktycznie nie zdażyło mi się. Natomiast racja, że trzeba zachować ostrożnośc

wuen napisał(a):
Macio4ever napisał(a):Spróbuj rozpuszczalnika Gunze lub Tamiya, pewnie po kilku minutach będzie po lakierze.

Te rozpuszczalniki mogą nadwyrężyć plastik - Cleanlux nie ...