Podpowiem: dach nie jest sklejony i trochę się przesunął przy fotach. Lusterek bocznych nie ma, bo nie było w wersji rajdowej.
Osobioście jestem zadowolony z wyniku, mimo kilku mniejszych lub większych wpadek.
Chętnych zapraszam do warsztatu:
viewtopic.php?f=192&t=8460
Co zostało zrobione.
Wnętrze:
Zmodyfikowane wg zdjęć pałąki antykapotażowe, podcięte klamki drzwi, usunięty prękościomierz, usunięta klapka popielniczki i dobudowany schowek, dodane włączniki, usunięte zbędne, dywanik na tunelu środkowym, kolumna kierownicy i włącznik kierunkowskazów,
Silnik
Aparat zapłonowy (modyfikacja), kable zapłonowe, cewka zapłonowa, uchwyt akumulatora i przewody elektryczne, reduktor siły hamowania, zbiorniki na płyn hamulcowy, zbiornik wyrównawczy, rura obiegu wody, ośka przepustnic i uchwyt do linki gazu, linka gazu, linka obrotomierza, rura chłodnicy, korek wlewu oleju,
Podwozie i karoseria
Usunięta część pasa tylnego, wyfrezowane wloty powietrza w masce, dodane odpowietrzenie zbiornika paliwa, zmienione położenie korka wlewu paliwa, dodana górna część mechanizmu różnicowego, zmieniony wał napędowy, końcówki wydechu i zaczepy.
Dodatki waloryzacyjne
Ramki wskaźników deski rozdzielczej oraz znaczek Honda na kierownicy – AcuStion
Nakładki pedałów – AcuStion, włączniki – Sakatsu, A+Club, Aber
Lewarek zmiany biegów – Sakatsu
Wentyle kół – A+Club
Fototrawione imitacje śrub – SRC, kable – własne oraz MFH
Opaski rur – KA Models
Kalkomanie chrom – Studio 27
Wycieraczki Acustion
Malowanie: kolor główny Tamiya X-8, lakier bezbarwny DuPont 2K, Alclad II chrome, Alclad II duraluminium (koła), wnętrze Tamiya X-18 (deska, podłoga), Tamiya X-18 + Nato Black + X-1 boczki, emalie Tamiya – malowanie detali
FOTY:
Tryb wyścigowy plus porównanie z S2000 i NSX:






Tryb pokazowy





Mam nadzieję, że się podoba









