Strona 1 z 1

VW Golf III 1.8T

PostNapisane: niedziela, 16 grudnia 2007, 00:08
przez kdz
No i w końcu skończyłem tego golfa... tzn model skończyłem 13.12 ale z powodów tech nie moglem dać fotek (brak cyfrówki) :roll:
Ale wracając do tematu... model zacząłem robić w marcu i dopiero teraz go skończyłem... model miał być moja wizja na mk3, tak bym zrobił swoja trójeczkę 1:1 :mrgreen: Założenie było proste fura miała mieć charakter samochodu na co dzień wiec nie wchodziły żadne ekstremalne przeróbki (total gleba, podwozie w chromie, białe skory itp) zmiany miały być stylowe ale także praktyczne ;)

Zmiany:
- Vento front (robiony od podstaw): grill bez znaczka, wkłady lamp, klosze, maska i listwa pod światłami
- brak bocznych kierunków
- brak wycieraczki i znaczka na klapie
- wycięte boczne wloty w zderzaku przednim, wycięcie poziomych poprzeczek we wlocie centralnym
- szyber dach
- brak zamków w klamkach
- lakier czarny połysk; mocowania lusterek, hokej, listwy progów i tylna dokładka zderzaka w macie
- przednie światła z ciemnymi wkładami
- dymione światła w zderzaku przednim
- czerwono-czarne światła tylne Hella
- uszczelki i panel lines
- wycięta klapa tylna i maska, system otwierania na teleskopach
- cienie szyb (przednia i tylna), przyciemniony szberdach
- Felgi od Mercedesa SL prze polerowane, opony niskoprofilowe naciągnięte w stożek
- gleba
- nowy wydech, 2 calowy przelotowy z 2 tłumikami, końcowy tłumik z podwójna końcówka 63mm
- kanał wyłożony osłoną termiczna
- zbiornik paliwa, dol silnika pochromowany + delikatny wash
- tarcze hamulcowe na obu osiach
- spod maski i obicie klapy bagażnika
- nowe boczki drzwiowe
- kratki nawiewów
- radio Alpine CDA-9883R z panelem malowanym ręcznie (wyjmowany)
- kierownica od Vipera GTS
- dorobiony panel z zegarami pod deska rozdzielcza (ciśnienie doładowania, AFR)
- zapięcia pasów
- tyły foteli z kieszeniami
- czarna tapicerka (skóra)
- zagłówki regulowane na wysięgnikach
- dorobione pokrętła od ogrzewania
- szybka na tablicy zegarów
- dorobione nadkola przed nogami kierowcy ( z podnóżka) i pasażera
- nowy lewarek zmiany biegów od Audi TT
- flocking; podłoga, polka bagażnika, ścianki bagażnika, podłoga bagażnika i tyły foteli tylnych
- sportowe pedały
- 4 głośniki, po jednym w każdym boczku
- stacyjka i dorobiony włącznik od świateł awaryjnych na kolumnie kierownicy
- dorobiony bagażnik, polka, wnęka na kolo zapasowe, dojazdówka
- zdejmowana polka bagażnika i podłoga bagażnika
- zabudowa bagażnika, wyjmowana podłoga, skrzynia basowa, wzmacniacz
- blachy
- komora silnika + clean look
- belka przy grillu
- silnik 1.8T (swap z audi TT Welly)
- nowy kolektor dolotowy i wydechowy
- Intercooler i chłodnica
- okablowanie, przewody oleju i orurowanie od turbo, stożek
- skrzynia biegów, prądnica, bagnet oraz filtr oleju
- akumulator, zbiornik spryskiwaczy i inne graty

To chyba wszystko co zostało zrobione w tym modelu... :mrgreen:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Fotki wnętrza... trochę stare bo z przebiegu prac... ale nie chciałem już rozbierać modelu.. a one są nadal aktualne bo nic sie nie zmieniło w nim :mrgreen:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: VW Golf III 1.8T

PostNapisane: czwartek, 3 stycznia 2008, 11:17
przez Macio4ever
Widać, że dużo serca i pracy włożyłeś. Jak to skala i firma?

Wnętrze wygląda bardzo OK, co karoserii (być może to wina zdjęć) - przepolerowałbym lakier oraz sprawdził spasowanie tylniej klapy

Re: VW Golf III 1.8T

PostNapisane: czwartek, 3 stycznia 2008, 11:57
przez xenomorph
Zgadzam się z przedmówcą, postaraj się poprawić klapę, może jakoś się uda.
No i rozumiem wszystko, ale chociaż zakryj znaczki Mercedesa na felgach, bo troszkę wiejskim tuningiem zalatuje (szacunek, dla każdego rodzaju tuningu) . Rozumiem silnik, bo i tak nie widać, ale piszesz, że zrobiłeś tak, jakim byś chciał jeździć. Ale w sumie Twój model i Twoje upodobania. Tylko wyobraź sobie dużego fiata na kołach od Ferrari :shock: .
Ale ogólnie model fajnie się prezentuje i wygląda ładnie. Ciekawe wnętrze i dobrze wykonane, duży plus za sporą inwencję własną..

Re: VW Golf III 1.8T

PostNapisane: czwartek, 3 stycznia 2008, 21:02
przez kdz
Macio4ever napisał(a):Jak to skala i firma?


Fujimi 1:24

Macio4ever napisał(a):przepolerowałbym lakier oraz sprawdził spasowanie tylniej klapy


Klapa była dobrze spasowana przy jej robieniu, ale potem była ciągle rozbierana, żeby zrobić tylna szybę, i okolice klapy we wnętrzu, a na końcu jeszcze znów zostało wszystko rozebrane na czas lakierowania i potem znów na czas składania i polerowania lakieru, więc podczas tych ciągłych rozbiórek coś sie stało i klapa potem już nie chciała dobrze sie spasować. :roll:

xenomorph napisał(a):No i rozumiem wszystko, ale chociaż zakryj znaczki Mercedesa na felgach, bo troszkę wiejskim tuningiem zalatuje (szacunek, dla każdego rodzaju tuningu) .


Te znaczki to są celowe, to jest taki styl. Takie trendy teraz są, kiedyś dawało sie znaczki Porsche a teraz modne stały sie felgi od Mercedesów.

Na forum są takie trendy by pisać poprawnie po polsku !
michal.s