VW Golf III 1.8T
No i w końcu skończyłem tego golfa... tzn model skończyłem 13.12 ale z powodów tech nie moglem dać fotek (brak cyfrówki)
Ale wracając do tematu... model zacząłem robić w marcu i dopiero teraz go skończyłem... model miał być moja wizja na mk3, tak bym zrobił swoja trójeczkę 1:1
Założenie było proste fura miała mieć charakter samochodu na co dzień wiec nie wchodziły żadne ekstremalne przeróbki (total gleba, podwozie w chromie, białe skory itp) zmiany miały być stylowe ale także praktyczne ;)
Zmiany:
- Vento front (robiony od podstaw): grill bez znaczka, wkłady lamp, klosze, maska i listwa pod światłami
- brak bocznych kierunków
- brak wycieraczki i znaczka na klapie
- wycięte boczne wloty w zderzaku przednim, wycięcie poziomych poprzeczek we wlocie centralnym
- szyber dach
- brak zamków w klamkach
- lakier czarny połysk; mocowania lusterek, hokej, listwy progów i tylna dokładka zderzaka w macie
- przednie światła z ciemnymi wkładami
- dymione światła w zderzaku przednim
- czerwono-czarne światła tylne Hella
- uszczelki i panel lines
- wycięta klapa tylna i maska, system otwierania na teleskopach
- cienie szyb (przednia i tylna), przyciemniony szberdach
- Felgi od Mercedesa SL prze polerowane, opony niskoprofilowe naciągnięte w stożek
- gleba
- nowy wydech, 2 calowy przelotowy z 2 tłumikami, końcowy tłumik z podwójna końcówka 63mm
- kanał wyłożony osłoną termiczna
- zbiornik paliwa, dol silnika pochromowany + delikatny wash
- tarcze hamulcowe na obu osiach
- spod maski i obicie klapy bagażnika
- nowe boczki drzwiowe
- kratki nawiewów
- radio Alpine CDA-9883R z panelem malowanym ręcznie (wyjmowany)
- kierownica od Vipera GTS
- dorobiony panel z zegarami pod deska rozdzielcza (ciśnienie doładowania, AFR)
- zapięcia pasów
- tyły foteli z kieszeniami
- czarna tapicerka (skóra)
- zagłówki regulowane na wysięgnikach
- dorobione pokrętła od ogrzewania
- szybka na tablicy zegarów
- dorobione nadkola przed nogami kierowcy ( z podnóżka) i pasażera
- nowy lewarek zmiany biegów od Audi TT
- flocking; podłoga, polka bagażnika, ścianki bagażnika, podłoga bagażnika i tyły foteli tylnych
- sportowe pedały
- 4 głośniki, po jednym w każdym boczku
- stacyjka i dorobiony włącznik od świateł awaryjnych na kolumnie kierownicy
- dorobiony bagażnik, polka, wnęka na kolo zapasowe, dojazdówka
- zdejmowana polka bagażnika i podłoga bagażnika
- zabudowa bagażnika, wyjmowana podłoga, skrzynia basowa, wzmacniacz
- blachy
- komora silnika + clean look
- belka przy grillu
- silnik 1.8T (swap z audi TT Welly)
- nowy kolektor dolotowy i wydechowy
- Intercooler i chłodnica
- okablowanie, przewody oleju i orurowanie od turbo, stożek
- skrzynia biegów, prądnica, bagnet oraz filtr oleju
- akumulator, zbiornik spryskiwaczy i inne graty
To chyba wszystko co zostało zrobione w tym modelu...
Fotki wnętrza... trochę stare bo z przebiegu prac... ale nie chciałem już rozbierać modelu.. a one są nadal aktualne bo nic sie nie zmieniło w nim

Ale wracając do tematu... model zacząłem robić w marcu i dopiero teraz go skończyłem... model miał być moja wizja na mk3, tak bym zrobił swoja trójeczkę 1:1
Zmiany:
- Vento front (robiony od podstaw): grill bez znaczka, wkłady lamp, klosze, maska i listwa pod światłami
- brak bocznych kierunków
- brak wycieraczki i znaczka na klapie
- wycięte boczne wloty w zderzaku przednim, wycięcie poziomych poprzeczek we wlocie centralnym
- szyber dach
- brak zamków w klamkach
- lakier czarny połysk; mocowania lusterek, hokej, listwy progów i tylna dokładka zderzaka w macie
- przednie światła z ciemnymi wkładami
- dymione światła w zderzaku przednim
- czerwono-czarne światła tylne Hella
- uszczelki i panel lines
- wycięta klapa tylna i maska, system otwierania na teleskopach
- cienie szyb (przednia i tylna), przyciemniony szberdach
- Felgi od Mercedesa SL prze polerowane, opony niskoprofilowe naciągnięte w stożek
- gleba
- nowy wydech, 2 calowy przelotowy z 2 tłumikami, końcowy tłumik z podwójna końcówka 63mm
- kanał wyłożony osłoną termiczna
- zbiornik paliwa, dol silnika pochromowany + delikatny wash
- tarcze hamulcowe na obu osiach
- spod maski i obicie klapy bagażnika
- nowe boczki drzwiowe
- kratki nawiewów
- radio Alpine CDA-9883R z panelem malowanym ręcznie (wyjmowany)
- kierownica od Vipera GTS
- dorobiony panel z zegarami pod deska rozdzielcza (ciśnienie doładowania, AFR)
- zapięcia pasów
- tyły foteli z kieszeniami
- czarna tapicerka (skóra)
- zagłówki regulowane na wysięgnikach
- dorobione pokrętła od ogrzewania
- szybka na tablicy zegarów
- dorobione nadkola przed nogami kierowcy ( z podnóżka) i pasażera
- nowy lewarek zmiany biegów od Audi TT
- flocking; podłoga, polka bagażnika, ścianki bagażnika, podłoga bagażnika i tyły foteli tylnych
- sportowe pedały
- 4 głośniki, po jednym w każdym boczku
- stacyjka i dorobiony włącznik od świateł awaryjnych na kolumnie kierownicy
- dorobiony bagażnik, polka, wnęka na kolo zapasowe, dojazdówka
- zdejmowana polka bagażnika i podłoga bagażnika
- zabudowa bagażnika, wyjmowana podłoga, skrzynia basowa, wzmacniacz
- blachy
- komora silnika + clean look
- belka przy grillu
- silnik 1.8T (swap z audi TT Welly)
- nowy kolektor dolotowy i wydechowy
- Intercooler i chłodnica
- okablowanie, przewody oleju i orurowanie od turbo, stożek
- skrzynia biegów, prądnica, bagnet oraz filtr oleju
- akumulator, zbiornik spryskiwaczy i inne graty
To chyba wszystko co zostało zrobione w tym modelu...
Fotki wnętrza... trochę stare bo z przebiegu prac... ale nie chciałem już rozbierać modelu.. a one są nadal aktualne bo nic sie nie zmieniło w nim
