#4 Lancia Delta Martini Monte Carlo 1992 Winner
Budowa Lancii Delty dobiegła końca,skończyłem chyba moją ostatnią rajdówkę. Samochód legenda z ostatniego sezonu fabrycznego zespołu Lancii, czyli rok 1992. Samochód którym Didier Auriol wygrał Rajd Monte Carlo 1992, kilka inych rajdów w tym sezonie również. Model Hasegawy wzbogacony kalkomanie Studio 27 i kilka detali od podstaw.
Podstawową modyfikacją było obniżenie zawieszenia modelu, koła dostały dystanse z milimetrowego polistyrenu. Przerobiona została deska rozdzielcza, ta w modelu była ze specyfikacji 1989, dodałem blaszki przytrzymujące szybę przednią i tylnią. Przerobiona jest płyta pod silnik, ta z modelu wyglądała zabawnie. Zapinki maski, tylniej klapy oraz klamry pasów to elementy fot otrawione.
Kalkomanie w większości z arkusza Studio 27, małe kalkomanie sponsorów na zderzak, boki obok numeru oraz kokardy Martini Sportline to kalki hasegawy – Studio 27 wykonało to kolorem jasnoniebieskim, całkowicie nie do przyjęcia.
Modelmaowany TS26,werniks Gunze Super Clear.
Tak powstał model jednego z najpiękniejszych samochodów rajdowych. Fotki trochą słabe, ale nie było dziś dobrego światła.
Model na sprzedaż.
Podstawową modyfikacją było obniżenie zawieszenia modelu, koła dostały dystanse z milimetrowego polistyrenu. Przerobiona została deska rozdzielcza, ta w modelu była ze specyfikacji 1989, dodałem blaszki przytrzymujące szybę przednią i tylnią. Przerobiona jest płyta pod silnik, ta z modelu wyglądała zabawnie. Zapinki maski, tylniej klapy oraz klamry pasów to elementy fot otrawione.
Kalkomanie w większości z arkusza Studio 27, małe kalkomanie sponsorów na zderzak, boki obok numeru oraz kokardy Martini Sportline to kalki hasegawy – Studio 27 wykonało to kolorem jasnoniebieskim, całkowicie nie do przyjęcia.
Modelmaowany TS26,werniks Gunze Super Clear.
Tak powstał model jednego z najpiękniejszych samochodów rajdowych. Fotki trochą słabe, ale nie było dziś dobrego światła.
Model na sprzedaż.