Streszczając krótko :model robił mi się sprawnie i przyjemnie bez większych problemów.Trochę pracy było przy wycinaniu otworów pod dolne wloty powietrza w przednim zderzaku i korek wlewu paliwa .Wyciąłem też w przedniej desce oryginalny zestaw car audio ponieważ w Safety Car występuje w tym miejscu drugi monitor kamery zewnętrznej i na koniec wydrukowałem decal z bolidem Ferrari na torze co będzie widoczne w powiększeniu na jednej z fotek.
Trochę zabawy było przy maskowaniu żeberek wylotów powietrza na przedniej masce i błotnikach przednich ponieważ nie były to elementy oddzielne tak jak przy SLS-sie firmy REVEL tylko zespolone z karoserią.Po maskowaniu karoserii żeberka fuknąłem czarnym połyskiem a na to poszedł Alclad 2 Chrom i po wyschnięciu lekko wypolerowałem wacikiem do uszu
Maskowanie klosza koguta dachowego też robiłem dwa razy,najpierw pod kolor czarny a potem pod clear orange.
Felgi wzbogaciłem o śruby sześciokątne 0,8 mm śr. z zestawu T2M .
W podstawę spojlera w tylnej klapie poszło 21 szt śrub pod klucz imbusowy 0,6 mm z zestawu T2M
Na deser została mi zabawa ze złożeniem wycieraczek przedniej szyby .Każda wycieraczka to cztery elementy które po sklejeniu ze sobą fuknąłem metal primerem i czarnym pół połyskiem Gunze C 92
Główne użyte kolory to:
1. karoseria - super silver firmy Gunze C-159 i bezbarwny Gaia 07
2.Felgi - metalizer aluminium firmy Gunze i mieszanka bezbarwnego pół połysk i połysk 1/1
A teraz foty




































