Kazik napisał(a): ale się kolega musiał napracować biorąc pod uwagę to co było w pudełku.
Lista przeróbek-doróbek:
- łańcuch - w pudełku były metalowe ogniwka ale za mało i za grube
- mocowanie przewodów hamulcowych, sprzęgła, gazu - króćce z drutu bo firmowe miały zły kształt i były za grube
- łby śrub - dorobione metalowe - firmowo są ich imitacje albo w ogóle brak
- śruba mocująca kierownicę - nacięcie i wywiercenie otworów
- osłona wydechu przy prawym podnóżku - firmowo jest przetłoczenie na rurach
- kalkomania karbon zamiast naklejek przypominających wiklinowy koszyk
- karbon na elementach pod przednią owiewką
- spawy na ramie i wydechu
- śruby regulacji podnóżków
- zapinki na owiewkach
- wentyle na kołach
- śruby mocujące zębatkę tylnego koła
- klocki hamulcowe - brak części wewnętrznych
- chłodnica oleju
- osłona górnej krawędzi szyby
- korek wlewu paliwa
- pierścienie łączące tarcze hamulcowe z elementem wewnętrznym (nie wiem jak to się fachowo nazywa...) - tarcze były rozcinane a po pomalowaniu klejone właśnie tymi pierścieniami
- śruby łączące szybę z przednią owiewką
- tablica rejestracyjna
człowiek bez pasji to producent g...