Strona 1 z 1

MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: niedziela, 19 lipca 2009, 21:43
przez wuen
Lepiej późno niż wcale...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia wykonał Kazik za co mu baaaaaaaaardzo dziękuję :lol: ;o)

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 07:52
przez TomekWnęk
Jak działa ten amortyzator skrętu? ;o)

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 08:15
przez wuen
TomekWnęk napisał(a):Jak działa ten amortyzator skrętu? ;o)

Nie wiem ...
Wzorowałem się na tej fotce
http://image.motorcyclistonline.com/f/8857581+w750+st0/0208_06zoom+2002_mv_agusta_f4_s+gauges_view.jpg

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 08:32
przez TomekWnęk
wuen napisał(a):Wzorowałem się na tej fotce
Ciekawe. Niech przyjdzie nasz "pan od motorów" to może coś powie. Takiego jeszcze nie widziałem, ale ja to raczej laik jestem :)

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 08:49
przez siara1939

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 11:50
przez greatgonzo
Też nie widziałem takiego amorka. A działać to może bez problemu. Może mieć dwie komory olejowe albo być zwykłym amorem z przedłużonym korpusem i jednym tłokiem jako zaślepką. W sumie jestem przekonany, że to jeden z elementów, który zamontowany został w tym motocyklu wyłącznie po to , żeby było inaczej niż w innych. Lepszy to on na pewno nie jest.

Wzruszające jest to 320 na liczniku :lol: .
Bardzo wysoko osadziłeś widelec w półkach. Rozumiem, że w planie raczej przeloty autostradami? ;o)

Ładna Augusta!

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 20:13
przez Kazik
Modelik całkiem przyjemny. Na żywo jest jeszcze większy niż się wydaje.
Wykonanie na wysokim poziomie, ale się kolega musiał napracować biorąc pod uwagę to co było w pudełku.

Re: MV Agusta F4-750 Oro (1:9 Protar)

PostNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2009, 20:49
przez wuen
Kazik napisał(a): ale się kolega musiał napracować biorąc pod uwagę to co było w pudełku.

Lista przeróbek-doróbek:
- łańcuch - w pudełku były metalowe ogniwka ale za mało i za grube
- mocowanie przewodów hamulcowych, sprzęgła, gazu - króćce z drutu bo firmowe miały zły kształt i były za grube
- łby śrub - dorobione metalowe - firmowo są ich imitacje albo w ogóle brak
- śruba mocująca kierownicę - nacięcie i wywiercenie otworów
- osłona wydechu przy prawym podnóżku - firmowo jest przetłoczenie na rurach
- kalkomania karbon zamiast naklejek przypominających wiklinowy koszyk
- karbon na elementach pod przednią owiewką
- spawy na ramie i wydechu
- śruby regulacji podnóżków
- zapinki na owiewkach
- wentyle na kołach
- śruby mocujące zębatkę tylnego koła
- klocki hamulcowe - brak części wewnętrznych
- chłodnica oleju
- osłona górnej krawędzi szyby
- korek wlewu paliwa
- pierścienie łączące tarcze hamulcowe z elementem wewnętrznym (nie wiem jak to się fachowo nazywa...) - tarcze były rozcinane a po pomalowaniu klejone właśnie tymi pierścieniami
- śruby łączące szybę z przednią owiewką
- tablica rejestracyjna ;o)