Revell 1- 24 NASCAR Chevy Monte Carlo 2003-05 i 2006-07
Napisane: niedziela, 9 grudnia 2007, 22:42
Modele firmy Revell, dwie wersje przedstawiające modele z roku 2003-2005 oraz 2006-2007, niestety odlewane już w Chinach, co wpływa na jakość odlewów. Chassis czyli rama z podwoziem, zawieszeniem, wnętrzem w obu modelach jest identyczna. Wnetrze modeli różni się tylko deska rozdzielczą.
Karoserie obu modeli:
Płyta podwozia:
Podstawowe ramki wspólne dla obu modeli:
Różne deski rozdzielcze, w wersji 2006-07 ignition box przeniesiony z klatki na cokpit:
zbliżenie na koło i detale:
opony:
oszklenie - jak widać juz pomalowane fabrycznie:
2003-05:
2006-07:
Gumowa siatka i rury:
Jeff Gordon albo Dale Earnhardt Junior w 1-24, nie widać dokładnie bo w kasku
Obie wersje na normalne owale, żeby zrobić model z Daytony, albo Talladegi trzeba dokupić żywiczny nos i tylni wing, produkuje to Modern Motorsport.
Od przyszłego sezonu we wszystkich wyścigach Nascar Nextel Cup będą brały udzieł samochody tkz. COT, czyli samochody jutra. Całkiem nowe konstrukcje, strasznie brzydkie i nikt ich nie produkuje w 1-24. Revell prawdopodobnie nie będzie robił tego modelu ze względu na wysokie koszty uzyskania licencji, pozostanie żywica…
TAK WYGLĄDA COT... pewnie wielu sie spodoba, dla mnie lipa łamie tradycyjne linie Nascar...
Karoserie obu modeli:
Płyta podwozia:
Podstawowe ramki wspólne dla obu modeli:
Różne deski rozdzielcze, w wersji 2006-07 ignition box przeniesiony z klatki na cokpit:
zbliżenie na koło i detale:
opony:
oszklenie - jak widać juz pomalowane fabrycznie:
2003-05:
2006-07:
Gumowa siatka i rury:
Jeff Gordon albo Dale Earnhardt Junior w 1-24, nie widać dokładnie bo w kasku
Obie wersje na normalne owale, żeby zrobić model z Daytony, albo Talladegi trzeba dokupić żywiczny nos i tylni wing, produkuje to Modern Motorsport.
Od przyszłego sezonu we wszystkich wyścigach Nascar Nextel Cup będą brały udzieł samochody tkz. COT, czyli samochody jutra. Całkiem nowe konstrukcje, strasznie brzydkie i nikt ich nie produkuje w 1-24. Revell prawdopodobnie nie będzie robił tego modelu ze względu na wysokie koszty uzyskania licencji, pozostanie żywica…
TAK WYGLĄDA COT... pewnie wielu sie spodoba, dla mnie lipa łamie tradycyjne linie Nascar...