Długo wyczekiwana tegoroczna nowość.
Po przeglądnieciu wyprasek widać, że się Fujimi naprawdę postarało przy projektowaniu i wykonaniu form.
Po otwarciu pudełka znajdujemy:
- karoserię odlaną z białego plastiku- bardzo ładny odlew, brak szwów idących po jakimś panelu, wszystkie łączenia form wykonane na naturalnych liniach podziału blach - za to duży plus
- kolejny woreczek zawiera elementy oszklenia - szyby, klosze, żarówki itd., odlew bardzo ładny, szkoło na szybach proste, brak pofalowań
- następnie dwie ramki z białego plastiku również z odlewami bardzo wysokiej jakości, na uwagę zasługują bardzo ładnie odlane kratki wlotów powietrza oraz fotel razem z dziwginką do opuszczania oparcia i logiem GTI
- następnie dwie ramki z czarnego plastiku
- dwie ramki z ciemno-szarego plastiku, które przypominają mi starego dobrego Golfa II z Fujimi, a także mamy na nich to, co najlepsze, czyli osobne zaciski hamulcowe z otworami pod tarcze hamulcowe zrobione z pełnego koła, dzięki czemu masa roboty przy dodawaniu trawionych tarcz nam odpada. Co ciekawsze, to zaciski mocowane są do kolumny, a nie do samej tarczy
- na sam koniec dwie ramki z chromowanego plastiku - jedna z kołami druga ze światłami, jednak chrom z kół raczej pójdzie do zmycia a same koła będą wymagały przeszlifowania z delikatnych błonek w miejscu łączenia form
- na sam koniec to, do czego fujimi powoli zaczyna nas przyzwyczajać, czyli maski na okna, tym razem nie z papierowej taśmy a z czegoś foliopodobnego
Do Golfa zaprojektuję balchy, jednak po pierwszych oględzinach modelu Fujimi blachy trzeba trochę pomniejszyć o ilość elementów - wiele z nich nie wymaga wymiany na trawionki.