Strażackie samochody na podwozu Mercedesa 1500/1500S miały co najmniej dwa rodzaje bud. Starszą bardziej kanciastą i późniejszą z bardziej opływowym przodem kabiny.
ICM przedstawił na pudełku starszy typ budy, łatwo ją rozpoznać przede wszystkim po prostej linii dolnej krawędzi przedniej szyby. Jednak na zdjęć wyprasek widać że ta krawędź jest łukowata. Nie maiłem jeszcze modelu w ręku, ale tak to wygląda na fotkach.
Na początku ten typ budy produkowany był już przed 1939 r. i montowany był na podwoziach mercedes 1500, które miały plaska osłonę chłodnicy i maskę silnika z pionowymi żaluzjami.
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/pcat/ ... y/30896810Od 1941 roku zaczęto produkować Mercedesa 1500S i montować na nim budę starego typu (albo lekko zmodyfikowaną), ale nadal z prostą linią dolnej krawędzi przedniego okna.
Potem, zapewne po 1943 r. (gdy zmieniło się też oznaczenie pożarnicze z LLG na LF8) pojawiła się buda z opływowym przodem, taka jak ta w MiniArcie i zapowiadanym drugim modelu ICMu.