Krosty na figurkach podczas malowania

Relacje z budowy, porady, zestawy, nowości dotyczące figurek - to właśnie tutaj.

Moderator: xenomorph

Krosty na figurkach podczas malowania

Postprzez VoldiPL » niedziela, 19 grudnia 2021, 00:43

Witam,

Otóż zacząłem drukować na swojej drukarce 3D żywicznej figurki. Po ich oczyszczeniu, utwardzeniu i pokryciu podkładem wszystko wygląda elegancko, a powierzchnia jest gładka. Problem natomiast uwidacznia się w czasie malowania. Momentalnie na dotychczas gładkich powierzchniach pojawiają mi się krostki. Nie wiem, skąd one się biorą. Dopowiem, że nie ma znaczenia czy używam świeżych pędzli czy nieco już zużytych, efekt ten sam - zapaskudzona powierzchnia.

Może ktoś już miał taką sytuację i zna powód, przez który na figurkach pojawiają się małe krosty.
VoldiPL
 
Posty: 13
Dołączył(a): sobota, 20 marca 2021, 11:38

Reklama

modele polskich samolotów

Powrót do Figurki - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron