<Technika malowania>

Relacje z budowy, porady, zestawy, nowości dotyczące figurek - to właśnie tutaj.

Moderator: xenomorph

<Technika malowania>

Postprzez ModoZbig » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 19:51

Witam jestem początkującym modelarzem i mam pewien problem, a mianowicie niewiem jak pomalować tak dokładnie twarz, strój i wszystkie detale figurek .Próbowałem malować pędzelkiem lecz po wyschnięciu zostają ślady włosia. Proszę o pomoc i jeżeli to nie sprawi kłopotu to o krok po kroku jak zacząć malowanie. Zgóry dziękuje za trud. :) :)
Avatar użytkownika
ModoZbig
 
Posty: 108
Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 21:35
Lokalizacja: ....Daleko!!!

Reklama

Re: <Technika malowania>

Postprzez rollingstones » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 20:29

Mój drogi - aby ci to opisać - co i tak jest bardzo trudno potrzeba wielu godzin prac. Ten czas możesz poświęcić na poszukanie tematów na forum w dziale figury. O ile pamiętam znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania.
płotka
Avatar użytkownika
rollingstones
 
Posty: 4136
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 10:29
Lokalizacja: KIelce

Re: <Technika malowania>

Postprzez Korowiow » poniedziałek, 22 sierpnia 2011, 21:18

Kolega rollingstones ma rację.
A tak na szybko to z Twojego opisu wynika, że malujesz zbyt gęstą farbą.
Obrazek
Tomek Rojek
Avatar użytkownika
Korowiow
 
Posty: 2633
Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2011, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Re: <Technika malowania>

Postprzez ModoZbig » czwartek, 25 sierpnia 2011, 16:04

DZiękuję za pomoc
Avatar użytkownika
ModoZbig
 
Posty: 108
Dołączył(a): poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 21:35
Lokalizacja: ....Daleko!!!

Re: <Technika malowania>

Postprzez Greg » czwartek, 23 lutego 2012, 00:29

Panowie,
A ja dziś doświadczyłem problemu z farbami gunze sanyo. Mianowicie po pomalowaniu munduru farba po wywchnięciu zrobiła się blyszcząca i mocno poprzykrywała niektóre detale struktury materiału munduru. Co może być powodem? Dodam , że farba jest nowa.
Greg
 
Posty: 43