Witam
Przedstawiam fotki warsztatowe z mojego nowego projektu. Tym razem jest to sierżant Ashley Williams z gry Mass Effect I. Sama kompozycja oparta jest na fragmencie cutscenki z samego początku gry, kiedy bohaterka ucieka przed pościgiem gethów.
Muszę powiedzieć, że konstrukcja pancerza spowodowała wiele problemów koncepcyjnych - niektóre obszary, które wydają się być sztywnymi płytami (białe w pancerzu Ashley) mają taki kształt i wielkość, że powodowałyby, jak sądzę, duże problemy przy poruszaniu. Widać zresztą czasem, zwłaszcza jeśli przyjrzeć się zrzutom ekranu, że elementy te rozciągają się i gną jak guma...
Muszę powiedzieć, że nie wiem, czy powtarzać dokładnie ich wygląd z gry, czy próbować racjonalizacji - szczególnie kłopotliwe są nabiodrki i naramienniki. Poza tym pancerze mają inne problemy, tym razem ewidentne błędy - np. opacha i zarękawie są obrócone o jakieś 90 stopni i w efekcie ani wycięcie umożliwiające ruchomość ręki w łokciu ani osłona samego łokcia nie trafiają na właściwe miejsca :/
A tak mniej więcej przedstawiać się ma kompozycja. Podstawka tylko orientacyjnie (to podstawka od jednego z moich dinozaurów).