Frosty napisał(a):Jeżeli masz na myśli te małe wloty zaraz za osłoną radaru, to są to wloty powietrza od systemu wentylacji/klimatyzacji (tak gdzieś wyczytałem).
Dzięki - tak, o te wloty chodzi. I jak się okazuje - są ważne.
Frosty napisał(a):6 Gwiazdek i to chyba jeszcze w Wietnamie... Stanowisko parkingowe wygląda identyczenie jek to z twojego zdjęcia... Za to brakuje numeru "463" na pokrywie przedniego podwozia.
Tak - rzeczywiście jest to "wietnamski" 463 - znalazłem go w swoich dokumentach po Twoim poście. Różni się on od "pięciogwiazdkowego" również położeniem i wielkością "metryczki" załogi i brakiem stencila na wspomnianym wyżej lewym wlocie.
Wracając do prac przy modelu. Dzięki uprzejmości Darka Korczyńskego z firmy Montex - któremu (i firmie) w tym miejscu chciałem serdecznie podziękować za pomocną dłoń - narysowane w Corelu maski i szblony zmieniły się w prawdziwe maski i szblony.
Maski są już umieszczone na właściwych miejscach. Przy okazji - dziwna rzecz. Wiatrochron z wersji "otwartej" jest mniejszy od tego z "zamkniętej" i nie pasuje. Żeby wszystko grało musiałem odciąć go od pełnej osłony i podmienić.
Imitacje wzierników grzbietowych również przyklejone. Początkowo myślałem o "wyryciu" ich za pomocą igły. Ale ponieważ plastik jest twardy i niezbyt to sprawnie szło, zaszpachlowałem ślady po próbach i przykleiłem "pokrywy" nacięte w folii "przy okazji" szablonów. I teraz opcje są dwie. Albo po malowaniu zostaną one tak jak są, przyklejone. Albo - jeśli nie będą dobrze wyglądać - zdejmę je podobnie jak maski, a położone wartstwy farb spowodują, że utworzą się w ich miejscach płytkie "ślady". Które na koniec zamaluję. Zobaczymy.
Pozostałe elementy zostały przyklejone. Miejsca wymagające szpachli - zaszpachlowane klejem CA oraz białą szpachlówką Tamki. Minimalne korekty zaś Mr. Dissolved Putty.
C.D.N
Krzysiek