VIN FULL FREE/ Bristol 138A, Novo, 1:72
![Post Post](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Posiadam i ja coś pasującego.
Nazywam go projektem wakacyjnym, bo od kilku lat biorę go ze sobą na wakacje i w wolnych chwilach szlifuję, a jak widać szlifowania, zwłaszcza licznych i ogromnych zapadlisk, jest dużo.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5203.jpg)
Nie będzie to klasyczny vintage, zamierzam wyciągnąć z niego co się da najlepszego. Silnik zamierzam zmienić na Ardpolowski.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5202.jpg)
Trochę poprawiłem wnętrze kabiny. Przy okazji proszę zwrócić uwagę na jedno z najlepszych wtryskowych oszkleń jakie w ogóle widziałem. Przezroczyste i cienkie, bez soczewkowania.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5201.jpg)
Szybko budowa nie postąpi, w końcu do najbliższych wakacji jeszcze parę miesięcy![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nazywam go projektem wakacyjnym, bo od kilku lat biorę go ze sobą na wakacje i w wolnych chwilach szlifuję, a jak widać szlifowania, zwłaszcza licznych i ogromnych zapadlisk, jest dużo.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5203.jpg)
Nie będzie to klasyczny vintage, zamierzam wyciągnąć z niego co się da najlepszego. Silnik zamierzam zmienić na Ardpolowski.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5202.jpg)
Trochę poprawiłem wnętrze kabiny. Przy okazji proszę zwrócić uwagę na jedno z najlepszych wtryskowych oszkleń jakie w ogóle widziałem. Przezroczyste i cienkie, bez soczewkowania.
![Obrazek](http://i3.photobucket.com/albums/y94/piotrdmitruk/bristol%20138/IMG_5201.jpg)
Szybko budowa nie postąpi, w końcu do najbliższych wakacji jeszcze parę miesięcy
![;o)](./images/smilies/icon_wink.gif)