przez dewertus » środa, 23 marca 2011, 12:04
Mam taki szczwany plan aby to robic przy pomocy zestawu pędzel + Neutral Wash MIG'a. Nadmiar i tak usuwam wacikiem, więc olinowanie nie powinno stanowić problemu. Powodem takiej kolejności jest konieczność zasklepienia i podmalowania otworów pod linki. Przy Air Travel Mistery Ship przekoanłem się, że lepiej to robić wcześniej (przed pracami wykończeniowymi).
I tak mam dylemat kiedy położyć kalki "US ARMY" na spodzie skrzydeł (praktycznie cała szerokość skrzydła). Wymyśliłem sobie, że najpierw przeciągnę linki przez skrzydło, zaleję otwory i je zamaluję, położę kalki i zrobię woszowanie, a na koniec naciągnę linki i obrobię otwory kadłubowe.
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu