"Przed lotem" 1/72

Relacje z budowy, porady, zestawy, nowości dotyczące dioram - to właśnie tutaj.

"Przed lotem" 1/72

Postprzez paco » sobota, 2 marca 2013, 10:39

Witajcie. Mimo że nadal jestem głęboko początkujący, brak mi super doświadczenia i sprzętu oraz chemii, postanowiłem wziąć udział w konkursie. Bardziej myślę w celach edukacyjnych niż z myśleniem o pudle, a może też żeby zachęcić innych do działania.

A więc:
Modele występujące na dioramie:
SU22M4 1/72 Pantera
ATZ5 on 4320 1/72 ICM
Figurki
Dodatki

Posiadam jak narazie modele, reszta jest w podróży pocztą.
Malowane będzie toto pactrami, częściowo ręcznie, częściowo aero.
paco
 
Posty: 108
Dołączył(a): niedziela, 2 września 2012, 09:58

Reklama

Re: "Przed lotem" 1/72

Postprzez paco » sobota, 16 marca 2013, 22:23

Troszkę się rozpędziłem stąd też brak warsztatu krok po kroku. Niestety przymusowe wolne w pracy i potrzeba odreagowania. Teraz pozostaje mi skończyć podstawkę, dokonać odpowiedniego brudzenia- to może być dla mnie dość trudne. Drabinka to produkt Eduarda- niestety musiałem zakupić w sklepie internetowym bo zamówiona z all... nie przyszła:/
Pozostają jeszcze figuranci- będzie ich dwóch- no max trzech.
Całość malowana Pactrami, srebrny to humbrol. Do malowania użyłem tylko 9 kolorów.
Uprzedam z góry zarzuty. Jest to diorama budżetowa. Na chwilę obecną jej całkowity koszt to jeśli chodzi o modele i dodatki 56zł, jeśli chodzi o farby musiałem dokupić tylko dwie więc 9,60zł. Podstawka to docięty kawałek gips-karton więc pozyskany za free.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I tak oto samolot wylądował pod plandeką
Obrazek
Obrazek
Swoją drogą robiłem plandekę pierwszy raz, kilka prób spełzło na niczym. Ale efekt obecny jest dla mnie zadowalający (w miarę)
Obrazek
Drabinka (pierwsza robiona w życiu blaszka)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zaczątek podstawki
Obrazek
paco
 
Posty: 108
Dołączył(a): niedziela, 2 września 2012, 09:58