Tutaj większe foto szukajwarchiwach.gov.pl , pisałeś do Centralnego Archiwum Wojskowego ? Może forum dws coś pomoże ?
https://www.dws.org.pl/ Pytanie do obeznanych w temacie: czy załogi były stałe ?
http://www.lodz-eksploracja.org/forum/thread-2433.html , można też jeżeli są takie możliwości przejrzeć wybrane książki autorstwa p. Jerzego Pawlaka (lub chociaż przypisy w nich zawarte). Można także zajrzeć tutaj
https://pism.org.uk/?lang=pl Por. starszy obserwator Jan Tadeusz Pawelski,
https://www.dws.org.pl/viewtopic.php?f= ... lski#p8916 Niestety nie odpowiem na pytanie zawarte w Twoim poście, jeszcze tylko dodatkowy link być może nie do końca w temacie
https://www.fundacjalotniczylublin.pl/a ... lskich.pdf cytat: PAWELSKI JAN TADEUSZ
por.obs. ur.17.VI.1909 r.
Absolwent SPPiech, zgłosił się na kurs obserwatorów do CWL-1 w Dęblinie i po jego
ukończeniu przeniesiony został do korpusu oficerów lotnictwa z jednoczesnym wcieleniem do 1
pl w Warszawie. Awansowany 15.III.1938 r. do stopnia porucznika, brał udział w kampanii
wrześniowej 1939 r. jako obserwator 217 eskadry bombowej „Łosi”, walczącej w składzie
Brygady Bombowej. 15.IX.1939 r. wystartował z lotniska Wielick na samolocie PZL P-37B
„Łoś” nr fabr.72.114 jako dowódca załogi w składzie: ppor.pil.Mieczysław Kałuża,kpr.strz.rtg.
T.A.Kiełpiński, kpr.strz.rtg. T.Dudek z zadaniem przeprowadzenia rozpoznania. Po starcie,
samolot został zestrzelony przez własną opl stacji kolejowej Perespa. Uratował się tylko pilot
Ppor.Kałuża. Poległych lotników pochowano we wspólnym grobie na cmentarzu parafialnym
wsi Perespa koło Hrubieszowa.