LWS 3 Mewa kabina pilota

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

Postprzez bedrzich » sobota, 18 stycznia 2025, 15:09

Jednak kąt otwarcia osłony sugerowałbym oprzeć na zdjęciu z salonu. Zresztą na fotkach, m.in. w Militariach na których jest ta osłona uchylona kąt jest podobny.
Drzwi na lewej stronie kadłuba opisywane są jako wejściowe dla obserwatora.
Mylące są stopnie na nich ale sądzę, że chodzi raczej o obsługę naziemną, np. składanie skrzydeł niż wsiadanie do samolotu…
bedrzich
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 19:53

Reklama

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

Postprzez Bogdan Stanek » sobota, 18 stycznia 2025, 15:22

Obrazekfree image hosting "

Byłem przekonany, że wchodził po stopniach, skośny element kratownicy tego nie ułatwiał.
Drzwiczki wydawały mi się "techniczne" dla obsługi i napraw.
Bogdan Stanek
 
Posty: 779
Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 15:07

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

Postprzez Bogdan Stanek » niedziela, 2 lutego 2025, 19:59

Rzut z przodu owiewki, rysunkowi brakuje wiele do doskonałości ale pokazuje "w jakim kierunku to zmierzało"
Obrazek
Bogdan Stanek
 
Posty: 779
Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 15:07

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

Postprzez bedrzich » piątek, 7 lutego 2025, 14:10

Tak sobie patrzę na zdjęcia i rysunki - Twoje i te w Militariach to raczej założyłeś za dużą zbieżność wiatrochron w górę…
W/g mnie to wiatrochron jest jednak węższy niż kratownica na przednim okuciu skrzydeł.
bedrzich
 
Posty: 62
Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 19:53

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

Postprzez Bogdan Stanek » piątek, 7 lutego 2025, 18:30

bedrzich napisał(a):Tak sobie patrzę na zdjęcia i rysunki - Twoje i te w Militariach to raczej założyłeś za dużą zbieżność wiatrochron w górę…
W/g mnie to wiatrochron jest jednak węższy niż kratownica na przednim okuciu skrzydeł.

Obrazek
Przyrównując powyższą grafikę i to co narysowałem , nie rozminąłem się aż tak bardzo ze zbieżnością bocznych powierzchni.
Szerokość owiewki jest przyjęta taka jak na początku "owiewki stałej"/przednie okucie skrzydeł/, założyłem, że dolne części ruchome przesuwają się równolegle względem osi samolotu.
Bogdan Stanek
 
Posty: 779
Dołączył(a): sobota, 17 września 2016, 15:07

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości