Kuba Plewka napisał(a):znając Twoje podejście też wolisz Hasegawę![]()
Nie przesadzaj
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kuba Plewka napisał(a):znając Twoje podejście też wolisz Hasegawę![]()
Georg01 napisał(a):Ja jestem zwolennikiem hipotezy, że 74/75/76 wszedł wcześnie i po roku 1940 użycie układu 71/02/65 na Bf 109 i Fw 190 jest dla mnie mało prawdopodobne. To odnosi się do malowania Bf 109E Muncheberga - białej 12- dyskutowanej w tym wątku wcześniej.
Georg01 napisał(a):Co do wnętrza kabiny to jest zagwozdka. Przyjmuje się obligatoryjnie że Bf 109E z roku 1940 miały kabiny RLM 02, ale w książce Ullmanna czytamy, że zgodnie z instrukcją L.Dv 521/1 z roku 1938 tablica przyrządów powinna być malowana RLM 66, reszta wnętrza RLM 02. Trzeba pamiętać, że kolor RLM 66 istniał równolegle z RLM 02, dlatego ten RLM 02 jako wyłączny w kokpitach wcale nie jest taki oczywisty. Czy stosowano się do tej instrukcji w przypadku Bf 109 to już inna sprawa. Ciekawe jest to, że nowelizacja L.Dv 521/1 z roku 1941 podtrzymywała malowanie kabiny RLM 02 i tylko ramy osłony miały być malowane RLM 66. To by oznaczało, że malowanie kabiny w kolorze farby RLM 02 nawet późnych Bf 109E, jak np. "białej 12" Muncheberga, nie jest błędem.
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości