F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Postprzez TGMJ » poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:06

Małymi kroczkami produkuję sobie w 32 Buffalo z walk o Midway. Niestety pomimo zakupu monografii z Kagero , AJ Pressu, przejrzenia in action, oraz profile dalej mam sporo niejasności. Więc byłbym bardzo wdzięczny za poratowanie rysunkami, zdjęciami wnętrza, oraz komór podwozia, a także schematem nitowania. Jeśli ktoś ma współczesny zdjęciowy walkaround to też się bardzo ucieszę.
eternal jihad
Avatar użytkownika
TGMJ
 
Posty: 283
Dołączył(a): wtorek, 2 czerwca 2009, 20:56

Reklama

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Postprzez Ireneusz » poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:02

Ireneusz
 
Posty: 464
Dołączył(a): środa, 2 marca 2011, 15:16
Lokalizacja: Łask

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Postprzez tomek_chacewicz » poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:40

Coś tam poszło na maila, jeszcze takiego walkarounda znalazłem :)
http://www.trerc.fi/galleria/tikka1/index.html
pozdrawiam
Tomek
Avatar użytkownika
tomek_chacewicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2008, 13:47
Lokalizacja: Warszawa - Odolany

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Postprzez MIRO » poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:50

Pozdrawiam
Mirek
Путiн хуйло!
Avatar użytkownika
MIRO
 
Posty: 1743
Dołączył(a): piątek, 21 listopada 2008, 09:36
Lokalizacja: Opole

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

Postprzez Jaho63 » sobota, 2 czerwca 2012, 18:30

TGMJ napisał(a):Małymi kroczkami produkuję sobie w 32 Buffalo z walk o Midway

I jakie postępy? ;o) Swoją drogą też robię takiego Bawołka jak Ty, tyle że ciut mniejszego (1/72).
Ja mam pytania do wcześniej zgłębiających temat Buffalo.
Chodzi mi o zsuwnię łusek z KM w kadłubie, której wylot był u nasady lewego skrzydła. W monografiach ani słowa, ze zdjęć w większości widać tylko pusty prostokąt bez zsuwni. Czy to była jakaś modyfikacja polowa? Czy występowała w różnych wersjach? W których wersjach (w grę wchodzą B-239 fińska, B-239C Holandia, B-239E RAF i F2A-3 US NAVY) można ją śmiało budować, a w których lepiej nie?
W ostatnio wydobytym BW-372 też widać tylko pusty wylot łusek:
Obrazek
http://www.pienoismallit.net/galleria/referenssi_3090/
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości