Grzegorz, czy dałbyś może radę odnieść się do konkretnych danych pochodzących z dokumentacji serwisowej lub instrukcji obsługi konkretnych silników?
Chodzi o możliwie jak najbardziej "pierwotne" i niezniekształcone suche dane.
Dzięki.
Wniosek: może i na pułapie koniki chłepcą więcej paliwa, ale jest ich mniej więc wszysztko się ładnie wyrównuje
Kuba Plewka napisał(a):Grzegorz, czy dałbyś może radę odnieść się do konkretnych danych pochodzących z dokumentacji serwisowej lub instrukcji obsługi konkretnych silników?
Chodzi o możliwie jak najbardziej "pierwotne" i niezniekształcone suche dane.
Dzięki.
Kuba Plewka napisał(a):Drogi Grzegorzu, nie mam jakiejś "potrzeby liczb" bo też skończyłem studia humanistyczne a nie politechniczne. Po prostu nie chciałbym rozmycia dość ciekawego tematu przez oczywizmy, okrągłe banały i mgliste teorie.
Bez urazy, myślę jednak, że mnie zrozumiesz.
Dobranoc
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości