Grzegorz2107 napisał(a):Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe i dolnym okapotowaniu silnika, które w zestawie wygląda jak od wersji PR...
Darek Trzeciak napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe i dolnym okapotowaniu silnika, które w zestawie wygląda jak od wersji PR...
Cóż w 48-ce to fantazja Tamiyi coś pomiędzy osłoną standardową a powiększoną z rozpoznawczychW 72-ce nie sprawdzałem jeszcze.
EDIT: "Siedemdwójka" ma to samo
Rumcajs napisał(a):[ wycinano ten duży filtr przeciwpyłowy i zaślepiano otwór blachą. W efekcie wychodził taki większy, trochę spłaszczony "podbródek". Poza tym te "dziwne", skrócone końcówki skrzydeł miał zdaje się I. Gleed na swojej maszynie Vb TROP (tak by to wyglądało ze zdjęć jakie widziałem). Te końcówki to pewnie również polowa przeróbka, .
Grzegorz2107 napisał(a):Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe
Dominik napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe
Grzesiu, mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie tych końcówek. Z tego co się orientuję to były, umownie, trzy: LF, F i HF. No i jeszcze były skrzydła badane na Mk. III, ale to już inna historia bo nikt ich nie używał.
Jacek Bzunek napisał(a):Czy to znaczy że Spifire LF nie miały świateł pozycyjnych?
robert.xii napisał(a):co do koncowki - byla drewniana i rowniez przerabiana w polowych warsztatach.
z wynikiem podobnym jak z filtrem.
ZIO BY NAITT napisał(a): patrzę się na zdjęcie LF Mk.Vb SZoX i widzę że światła są ...
Czy to znaczy że Spifire LF nie miały świateł pozycyjnych?
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości
