
p.


robmario napisał(a):Zauważyłem, że przy komorze występują chyba na początkach i końcach drzwi charakterystyczne oznaczenia na kadłubie ponad krawędzią komory. Mogą czasami ułatwić identyfikację wersji i określić podział zamykanych drzwi.
Pawel Burchard napisał(a):Krótko dla porządku - w wersji M komora (nazwijmy ją podwójna) była identyczna jak w Z, no powiedzmy we wczesnych Z, i było możliwe przenoszenie dwóch bomb 250 kg - tu nie ma co kombinować bo po prostu są dostępne oryginalne 'instrukcje obsługi'.p.
robmario napisał(a): Do 17 M miał dodatkowo taka sama podwójną komorę pomiędzy wręgami 13-15 również z czterema drzwiami (vide foto).
GrzeM napisał(a):Tu jest fragment między wręgami 11 a 13 (oczywiście Do 17 E):
cris napisał(a):Np.z tych planów instrukcji obsługi wersji E też nie wynika


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
