Okrach napisał(a):Kuba, "dominujacym kolorem"??? Przepraszam ale musze stanowczo zaprotestowac.
Tym razem to chyba sam nie wierzysz w to co piszesz

Kokpit tego JEDYNEGO (V7+1H) BYL w kolorze RLM 66 i tez w takim kolorze zostanie odtworzony...
Zwroccie uwage na kontrast pomiedzy kombinezonami lotniczymi lotnikow a odcieniem wnetrza, ktore jest CIEMNE.
Ja naprawdę wiem co piszę. Dzięki za te zdjęcia wyżej, podkreślenia i uprzejme uwagi, ale wróćmy do konkretów.
Jedno zdjęcie samolotu W.Nr. 2100 jeszcze za czasów Jima Pearce, które jest kolorowe (MBI, 1996) i przedstawia wnętrze kadłuba środkowego rzeczywiście pokazuje farbę RLM 66 co napisałem, oczywiście, ale też widać kilka miejsc co do których taki pewny Schwarzgrau nie jestem. Mam na myśli to foto zrobione mniej więcej z miejsca, gdzie montowano kamerę. Widać np. podstawę tablicy przełączników nad głównym dźwigarem i ona jest jasna. Podobnie kilka pomniejszych detali. Albo podłoga za dźwigarem, tylko brudna czy może na uprzednio zabezpieczone RLM 02 elementy konstrukcyjne natryśnięto przepisowy RLM 66?
Znając sposób budowy i malowania wnętrz niemieckich samolotów nie powinno zupełnie dziwić nikogo, że do zmontowanego, pomalowanego wnętrza instaluje się pomalowane uprzednio przed poddostawców elementy wyposażenia.
Zwróć na to uwagę oglądając oryginalne wnętrze jakiegoś innego niemieckiego samolotu z 1944 czy nawet 1945 roku*.
Można się cholernie zdziwić. Dlatego byłbym więcej niż zadowolony mogąc obejrzeć dobre zdjęcia V7+1H po umyciu zachowanych fragmentów kabiny i wyrobić sobie zdanie, może nie tak kategoryczne jak Twoje ale odpowiedzieć na kilka pytań.
Poniżej zdjęcie wraku V7+1H na miejscu w którym leżał od 1943:

* Ju 388 z Silver Hill, w kabinie RLM 66 a na pierwszym planie taki kwiatek, którego tam nie ma prawa być:
