Zdjęcia tej maszyny są następujące.
z okresu BoB:
-Matthes/images/1-Bf-110C-7.ZG26-(3U+AR)-Ernst-Matthes-Cherbourg-France-1940-01.jpg)
z okresu śródziemnomorskiego:
-Matthes/images/1-Bf-110D-7.ZG26-(3U+AR)-1941-02.jpg)
O ile o pierwszej fotce można coś powiedzieć to druga jest na tle niewyraźna, że nie ma całkowitej pewności iż przedstawia ten sam samolot* (znalazłem jeszcze dwie inne fotki z tego samego lotu, ale nic ciekawego nie wnoszą). Ale dla uproszczenia załóżmy jednak, że tak jest.
Na pierwszym zdjęciu widzimy:
- nosowy wlot powietrza dla instalacji ogrzewania kabiny (podobny był po prawej stronie kadłuba za kabiną)
- ślady po zdemontowanych podskrzydłowych wyrzutnikach bombowych
- zamocowaną szybę pancerną na wiatrochronie
- oznakowanie na osłonach silników informujące obsługę naziemną, że samolot posiada DB 601N
- kółko ogonowe bez nożyc
Druga fotografia wnosi jedynie widok na przedłużoną tylną cześć kadłuba.
Jeśli traktować te fotki łącznie to rzeczywiście mamy do czynienia z Bf 110 E-1/E-2.
* po spisaniu ze stanu maszyny jej kod kadłubowy mógł przecież przejść na inny samolot, niekoniecznie tej samej wersji