Strona 1 z 1

F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

PostNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 12:06
przez TGMJ
Małymi kroczkami produkuję sobie w 32 Buffalo z walk o Midway. Niestety pomimo zakupu monografii z Kagero , AJ Pressu, przejrzenia in action, oraz profile dalej mam sporo niejasności. Więc byłbym bardzo wdzięczny za poratowanie rysunkami, zdjęciami wnętrza, oraz komór podwozia, a także schematem nitowania. Jeśli ktoś ma współczesny zdjęciowy walkaround to też się bardzo ucieszę.

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

PostNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:02
przez Ireneusz

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

PostNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 13:40
przez tomek_chacewicz
Coś tam poszło na maila, jeszcze takiego walkarounda znalazłem :)
http://www.trerc.fi/galleria/tikka1/index.html

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

PostNapisane: poniedziałek, 15 sierpnia 2011, 20:50
przez MIRO

Re: F2A-3 Buffalo wnętrze i inne nieszczęścia

PostNapisane: sobota, 2 czerwca 2012, 18:30
przez Jaho63
TGMJ napisał(a):Małymi kroczkami produkuję sobie w 32 Buffalo z walk o Midway

I jakie postępy? ;o) Swoją drogą też robię takiego Bawołka jak Ty, tyle że ciut mniejszego (1/72).
Ja mam pytania do wcześniej zgłębiających temat Buffalo.
Chodzi mi o zsuwnię łusek z KM w kadłubie, której wylot był u nasady lewego skrzydła. W monografiach ani słowa, ze zdjęć w większości widać tylko pusty prostokąt bez zsuwni. Czy to była jakaś modyfikacja polowa? Czy występowała w różnych wersjach? W których wersjach (w grę wchodzą B-239 fińska, B-239C Holandia, B-239E RAF i F2A-3 US NAVY) można ją śmiało budować, a w których lepiej nie?
W ostatnio wydobytym BW-372 też widać tylko pusty wylot łusek:
Obrazek
http://www.pienoismallit.net/galleria/referenssi_3090/