Detale wokół silnika Ta 152C
Pytania do ogółu, ale w podtekście do jego z kolegów
Pytam w kontekście przeróbek modelu Dragona/Hobby Boss w skali 1:48 żeby jak najwięcej z nas skorzystało.
1. W jaki sposób mocowana była osłona chłodnicy do kadłuba?
Z rysunków wynika, że powinna wspierać się w górnej części pod rynienkami działek na kadłubie, ale jeden punkt mocowania to trochę mało. Czy były jeszcze jakieś wsporniki w dolnej części a la np. wersja H-1?
2. Chłodnica. Czy po wewnętrznej stronie pierścienia też były jakieś elementy chłodnicy zamocowane tak jak w H czy też była tylko ta "czołowa", położona na obudowie silnika?
3. Łoże silnika. Są jakieś kwity pokazujące jak to szło w okolicy sprężarki?
Mam taki rysunek (niestety nie mam pojęcia skąd pochodzi) wersji C-1 z silnikiem LA, ale czy w C-0 łoże wyglądało mniej więcej tak samo?

4. Ściana ogniowa. Dragon zrobił tylko jakiś wklejany szkielet do zamocowania łoża silnika sklonowany z poprzedniej wersji tego modelu czyli H. Czy można skopiować wygląd tego elementu wzorując się np. na jakiejś rozgrzebanej Dorze? Jeśli tak to której?
1. W jaki sposób mocowana była osłona chłodnicy do kadłuba?
Z rysunków wynika, że powinna wspierać się w górnej części pod rynienkami działek na kadłubie, ale jeden punkt mocowania to trochę mało. Czy były jeszcze jakieś wsporniki w dolnej części a la np. wersja H-1?
2. Chłodnica. Czy po wewnętrznej stronie pierścienia też były jakieś elementy chłodnicy zamocowane tak jak w H czy też była tylko ta "czołowa", położona na obudowie silnika?
3. Łoże silnika. Są jakieś kwity pokazujące jak to szło w okolicy sprężarki?
Mam taki rysunek (niestety nie mam pojęcia skąd pochodzi) wersji C-1 z silnikiem LA, ale czy w C-0 łoże wyglądało mniej więcej tak samo?

4. Ściana ogniowa. Dragon zrobił tylko jakiś wklejany szkielet do zamocowania łoża silnika sklonowany z poprzedniej wersji tego modelu czyli H. Czy można skopiować wygląd tego elementu wzorując się np. na jakiejś rozgrzebanej Dorze? Jeśli tak to której?




