Strona 1 z 1

Chwyt powietrza do gaźnika w Spitfire Mk IX PFT

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 16:42
przez Aleksander
Ponieważ okazało się, że nie mogę żyć bez budowania kolejnego Spitfire'a (a stoją na warsztacie rozpoczęte trzy - czuję się prawie jak w Castle Bromwich :lol: ), zacząłem dłubać m.in. ICM-owskiego Mk IX, którego chcę zrobic jako ZXo1. Wiem, że to wczesna wersja, z obłym ogonem i starym typem sterów wysokości, z dużymi "bąblami" dla działek na skrzydłach i miejscem na rozrusznik Coffmana na prawej części okapotowania silnika. Nie wiem natomiast - i żadne moje "źródło" tego nie podaje, jak wygladał chwyt powietrza do gaźnika - czy był taki "długi, wąski" jak w wersji Mk V, czy też "krótki, gruby"?
Proszę o pomoc - zwłaszcza, jeżeli w grę wchodzi ta druga opcja - nie mam ani zdjęć, ani w miarę dokładnych szkiców tegoż, a chciałbym, żeby samolot wyglądał w miarę "akuratnie", przynajmniej jeżeli chodzi o płatowiec.

Re: Chwyt powietrza do gaźnika w Spitfire Mk IX PFT

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 18:12
przez Grzegorz2107
viewtopic.php?f=12&t=1635&hilit=spitfire+skalskiego

W tym wątku chyba jest wszystko co trzeba.

Re: Chwyt powietrza do gaźnika w Spitfire Mk IX PFT

PostNapisane: środa, 18 stycznia 2012, 19:31
przez Aleksander
Dzięki - dużo wyjaśnia!