To jest bardzo ciekawy Messerschmitt i fajnie, że go zrobiłeś.
Zastanawiałeś się może przy "rozpracowywaniu" nad rodzajem użytych osłon silnika i owiewek na kadłubie?
Te zdjęcia, które z nam z LWIF wyraźnie i jednoznacznie ich nie pokazują ale odnoszę wrażenie, że owiewki za osłonami silnika były nieco inne niż te późniejsze "seryjne" znane z maszyn z WNF czy Mtt. Regensburg. Niższe, inaczej wyprofilowane u dołu. Łuk nie schodził tak nisko, mniej więcej do wysokości wlotu powietrza do sprężarki.
Coś widocznego dobrze na jednej z maszyn JG 1 (cały szary).
Szkoda, że przez to czarne błyszczące wykończenie nie widać do końca wyraźnie.
Z rzeczy które natomiast widać, to jak zauważyłeś, wczesna instalacja Erlahaube z maszcikiem na grzbiecie kadłuba. Warto dorobić na tylnej ścianie kabiny pałąk (wzmocnienie?) i starego typu mechanizm awaryjnego zrzutu osłony, bardzo charakterystyczne dla tego typu instalacji. Jakbyś był zainteresowany i potrzebował fotki, to służę. Na zdjęciu widać też, że ten samolot nie miał anteny prętowej "Morane".
Kolorystyki wnęk podwozia i wnętrz klap chłodnic cieczy ze zdjęć raczej się nie ustali ale też ciekaw jestem czemu założyłeś iż one też były pomalowane na czarno?
pozdrawiam,
Kuba