Spitfire Mk.Vb EP689 Skalski
Mam nadzieję, że ktoś już się przez temat przegryzł i dostanę na tacy wyjaśnienie moich wątpliwości:)
Tamiya daje w obu skalach kalkomanie do wyposażonego w filtr Aboukir spita ujeżdżanego podobno przez S.Skalskiego z Sqn 601 UF-X..
Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe i dolnym okapotowaniu silnika, które w zestawie wygląda jak od wersji PR...
Znalazłem zdjęcie tej maszyny z lipca 1943 w A.Price "Spitfire Mark V Aces" ale nijak nie mogę się dopatrzyć tej mocno wybrzuszonej osłony ani oryginalnych końcówek skrzydeł.
Pojawiły się kalkomanie na maszyny Skalskiego firmy MPD , gdzie jest jeszcze biała obwódka liter kodowych ...ale to b. wątpliwe, natomiast cudownie komplikuje obraz.
Wiadomo, że samolot mógł być modyfikowany, przemalowywany itp. ale czy istnieje w Waszych zasobach coś na ten temat???
Fantazja Japończyków (końcówki płata i powiększony zbiornik oleju) czy autentycznie najfajniejszy spitfire na jakim latał Skalski???
Tamiya daje w obu skalach kalkomanie do wyposażonego w filtr Aboukir spita ujeżdżanego podobno przez S.Skalskiego z Sqn 601 UF-X..
Problem polega na końcówkach skrzydeł, które Japończycy proponują jako b. niestandardowe i dolnym okapotowaniu silnika, które w zestawie wygląda jak od wersji PR...
Znalazłem zdjęcie tej maszyny z lipca 1943 w A.Price "Spitfire Mark V Aces" ale nijak nie mogę się dopatrzyć tej mocno wybrzuszonej osłony ani oryginalnych końcówek skrzydeł.
Pojawiły się kalkomanie na maszyny Skalskiego firmy MPD , gdzie jest jeszcze biała obwódka liter kodowych ...ale to b. wątpliwe, natomiast cudownie komplikuje obraz.
Wiadomo, że samolot mógł być modyfikowany, przemalowywany itp. ale czy istnieje w Waszych zasobach coś na ten temat???
Fantazja Japończyków (końcówki płata i powiększony zbiornik oleju) czy autentycznie najfajniejszy spitfire na jakim latał Skalski???

