Szybki efekt przejrzenia sieci poniżej, może będzie pomocny?
W pierwszym numerze (1/97) miniRepliki jest zdjęcie kamuflowanego Mustanga z 303.
To jest to zdjęcie, można dopatrzeć się kodu "RF":

Podobno z kamuflażem były maszyny o kodach -E, -F, -T .
Na tym zdjęciu RF-P KH866 można wypatrzeć fragment skrzydła kamuflowanego Mustanga:

W locie:

Jak dobrze kojarzę w Osprey Polish Aces... jest jeszcze inne ujęcie w locie.
Numery Mustangów z 303go przedstawiają się tak:
Mustang IV i IVA Numery ewidencyjne KH641-KH870 (produkcja wrzesień 1944 – styczeń 1945)
KH663 -P-51D PD-L
KH669 -P-51D
KH735 -P-51K
KH744 -P-51K
KH747 -P-51K
KH754 -P-51K
KH769 -P-51K
KH770 -P-51K RF-Y
KH825 -P-51K RF-C
KH836 -P-51K PD-S
KH855 -P-51K
KH866 -P-51K RF-P
KH868 -P-51K
Seria KM100-KM799 to P-51K czyli Mustang IVa
KM102
KM112 PD-D
KM113
KM115
KM186 RF-A
KM191 RF-Z
KM201
KM209
KM220 RF-G
KM226
KM237 RF-R
KM238
KM239
KM242
KM263 RF-T
KM297 RF-K
Zapisy z logbooka 303go:
http://orb.polishaf.pl/303sqn/1945-4/1945-04-no-303-squadron-f540Wszystkie brytyjskie ( w tym polskie) Mustangi IV to podobno produkcja Dallas, czyli powinny mieć śmigło Aeroproducts (czemu zdaje się zaprzeczać pierwsza fotka). Na niektórych widoczna jest powiększona osłona kabiny.