posejdon napisał(a):a tam RLM 66 mieszam pół na pół z czarnej i białej.
To wychodzi Ci coś jak Neutral Gray, nie za jasne?
Ja jako mieszałem błękit z czarnym, żeby zachować ten lekko niebieskawy odcień jaki pamiętam z zachowanych w dobrym stanie elementów oryginalnego wyposażenia niemieckich samolotów.
Używałem tez autentyków następujących (uwaga, będzie śmiesznie) - RAF Extra Dark Sea Gray, Intermediate Blue na podkładzie z czarnego, Engine Gray testorsa i wiele, wiele śmiesznych innych. Idealnie wyglądało, najlepsze to Intermediate Blue było
viewtopic.php?f=12&t=7790&p=88755&hilit=Blue#p88755Do tego autentyki dedykowane, Testors, Xtracolor. Jest ciemny szary - jest dobrze.
Kiedyś strasznie się napinałem na tą wierność kolorom a po czasie i przy pewnej praktyce wyszło mi, że z dwóch puszek zielonej, jasnej szarej, jasnoniebieskiej, czarnej, białej i czerwonej oraz żółtej i jakiegoś czekoladowego brązu robię najlepsze autentyki RLM na świecie. Wszystkie zgodne z moim postrzeganiem

A po prostu kupiłem kilka farb Tamiyi, na więcej kasy nie miałem i ze 3 lata na tym ciągnąłem.
Teraz się rozbestwiłem i wróciłem do Xtracolorów to mogę przyszpanować bogatą paletą ale jak wyżej napisałem, nie chciało mi się iść do szafki po prawdziwe RLM 66 a miałem akurat RAF Extra Dark Sea Gray pod ręką i idealnie działało
