To tak po kolei…
Zdjęcie 1 – tak te szare elementy to są zagłuszki na wiązkach elektrycznych, podłączanych jeśli dobrze pamiętam do fotela katapultowego po jego zabudowaniu w kabinie.
Zdjęcie 2 – Anteny GPS różnią się na samolotach polskich i tych pozyskanych z Niemiec.
Tak wygląda antena GPS i jej zabudowa w samolocie polskim m.in. w 111:



Tak w eks-niemieckim (występowały dwa rodzaje anten):





Jeśli chodzi o powierzchnie sterowe to przypadłością MiG-a 29 jest że obie lotki podczas postoju samolotu na ziemi wychylone są delikatnie ale zauważalnie w górę, jak widać to na zdjęciach:


Jeśli chodzi o hamulec aerodynamiczny to możliwe jest jego całkowite wychylenie jego dwóch połówek podczas postoju samolotu na ziemi tylko po strawieniu ciśnienia z instalacji hydraulicznej. Kąt wychylenia jednak jest różny w zależności od tego czy samolot stoi na podnośnikach podczas obsług, czy też bezpośrednio na kołach podwozia.
Tak to wygląda gdy samolot stoi na podnośnikach:


Tak gdy samolot stoi na kołach podwozia:

Jeśli chcesz w modelu podwiesić uzbrojenie to moim zdaniem najlepsza wizualnie będzie konfiguracja powierzchni sterowych:
- wychylone klapy przednie;
- wychylone klapy tylne;
- obydwie lotki wychylone delikatnie do góry;
- stateczniki poziome wychylone delikatnie do tyłu;
- stery kierunku niewychylone lub wychylone;
- hamulec aerodynamiczny otwarty.
Jeśli chcesz pokazać w modelu jakiejś otwarte luki wewnętrzne z jednoczesnym podwieszonym uzbrojeniem to w MiG-u 29 jest to jak najbardziej możliwie. Przewiduje taką możliwość instrukcja użytkowania samolotu.