Wczesne P-40 w szybie za kabiną pilota po lewej stronie miały 2 otwory. Za tymi otworami z tego co się orientuje znajdowały się wlewy paliwa i oleju. Mam nawet ładne zdjęcie na którym widać szczegóły wlewów. Model trumpetera w 1/72 nie ma nic po lewej stronie natomiast po prawej jest otwór w kadłubie. Byłem przekonany że żółci przyjaciele zapomnieli o wlewach po lewej stronie ale w monografii AJ-Press na okładce jest maszyna z AVG która ewidentnie ma otwory w szybie ale nic w kadłubie. Czy ktoś mógłby mnie oświecić jak wyglądała sprawa z tymi wlewami? Czy były tylko w P-40B a potem zostały usunięte i zostały po nich tylko dziury w szybie? Czy może sylwetka na okładce po prostu jest niedokładna I co z dziurą po prawej - zostawić czy zalepić?
Kolejne pytanie to kolory maszyn AVG, instrukcja do kalek Tally Ho proponuje kolory z palety RAF, które oczywiście nijak mają się do tego co proponuje trumpek. Kto ma rację?