Dopiero teraz znalazłem chwilę aby przypatrzeć się zdjęciom…
Nie widziałem na żywo podwozia od samolotu F-35 B ale po analizie zdjęć mogę ci dać kilka wskazówek:
- golenie podwozia przedniego i głównego, a dokładnie cylindry amortyzatorów są pozostawione w naturalnym kolorze metalu (dokładnie ciemno szary metaliczny). Jeśli tak jest to zostały na 100 % procent wykonane z tytanu, jest to obecnie nowy trend podczas projektowania podwozi lotniczych. Tytan bowiem oraz różnego rodzaju stopy żaroodporne są obecnie jedynymi materiałami stosowanymi w konstrukcjach lotniczych, nie pokrywanymi emaliami lakierniczymi. Pozostałe elementy podwozia zastrzały, wnęki, pokrywy, felgi kół itp. oraz wszystkie wewnętrzne powierzchnie płatowca są pokryte emalią lakierniczą białą półmatową;

- kolor osłony stacji radiolokacyjnej na dziobie samolotu musisz dobrać doświadczalnie wg. zdjęć ponieważ jest ona wykonana z kompozytu barwionego już fabrycznie na docelowy kolor pokrywający się z kolorem kamuflażu samolotu.
Ostatecznie można wysłać e-mail do producenta samolotu z zapytaniem o numery barw wg. katalogu FS. Z tego co wiem to amerykanie są otwarci na tego typu zapytania.