net_sailor napisał(a):Jeśli wierzyć Johnowi Weal'owi to ostatnim samolotem Johena był Wk. Nr.14256 czyli podchodzi bardziej pod zakłady Mtt. w Regensburgu. Z tym zupełnym brakiem zdjęć to też nie do końca prawda - owszem są fotki dymiącej i poskręcanej kupy duralu.
Zgadza sie, Mtt. produkcja od czerwca do sierpnia '42.
Nie wiem czemu wydawało mi się, że był to G-2/Trop z Erla, pewnie kiedyś źle sprawdziłem albo miałem niedobry W.Nr. tego feralnego samolotu i tak mi się wbiło do głowy.
W każdym raziie, masz rację.
Przy okazji ciekawe, jak wyglądał ten Gustav. Czy w Mtt. wtedy fabrycznie nanoszono pustynne farby na samoloty wysyłane na południe? Maszyny o numerach najbliższych 14256 wyglądają zwyczajnie - szary kamuflaż w tym wypowym wzorze.
Ciekawa sprawa