Wnętrzności P-51B/C/D/K

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Wnętrzności P-51B/C/D/K

Postprzez Jostein » niedziela, 23 listopada 2008, 10:35

A dokładniej - tunel chłodnicy. Jak malować ten segment w samolotach:
a) w kamuflażu OD/NG?
b) NMF?
c) malowaniu RAF-u?

PZDR

Jostein
Avatar użytkownika
Jostein
 
Posty: 1312
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 19:47
Lokalizacja: Gdańsk

Reklama

Re: Wnętrzności P-51B/C/D/K

Postprzez Gienek » niedziela, 23 listopada 2008, 21:54

Sam wlot w znaczącej, widocznej części był zamalowany kolorem spodu (OD , bezbarwny itd.).
Elementy wewnętrzne czyli głębiej niż samo oprofilowanie wlotu (czyli to poza zasięgiem pistoletu lakierniczego) do wyboru: ZCY, lakier bezbarwny, Bronze Green.
Wnętrze wlotu powietrza narażone było na „trudne czynniki” i dobre zabezpieczenie było istotne ze względu na możliwość zanieczyszczenia choćby radiatorów. Tak więc ten ostatni wydaje się dość prawdopodobny (Brozne Green stosowany był we wczesnym okresie przez North American).
Jako, że chodzi o wersje wcześniejsze Mustangów to stosowany później IG oczywiście odpada.
Avatar użytkownika
Gienek
 
Posty: 1385
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:24
Lokalizacja: Gdańsk


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości