Wygląd tyłu oszklenia kabiny P-38H-1
Witajcie,
W wczesnych wersjach P-38 Ligtning'a- E,F,G ten element był wykonany z trzech sklejonych ze sobą kawałków... Przynajmniej tak wnioskuje po zdjęciach.

źródło:Production line to Frontline,P-38 Lightning
Natomiast na kilku zdjęciach wersji H-5 widać że jest to jeden cały element, w dodatku zupełnie inny od późniejszych wersji J,L...


źródło:internet
Brakuje charakterystycznych dla późnych wersji J,L dwóch pasów blachy ramy wzdłuż osi samolotu.
Nie znalazłem wyraźnych zdjęć tego elementu w wersji H-1 . Jak ona mogła wyglądać ? Tak jak w wczesnych E,F,G czy tak samo jak w H-5?
W wczesnych wersjach P-38 Ligtning'a- E,F,G ten element był wykonany z trzech sklejonych ze sobą kawałków... Przynajmniej tak wnioskuje po zdjęciach.

źródło:Production line to Frontline,P-38 Lightning
Natomiast na kilku zdjęciach wersji H-5 widać że jest to jeden cały element, w dodatku zupełnie inny od późniejszych wersji J,L...


źródło:internet
Brakuje charakterystycznych dla późnych wersji J,L dwóch pasów blachy ramy wzdłuż osi samolotu.
Nie znalazłem wyraźnych zdjęć tego elementu w wersji H-1 . Jak ona mogła wyglądać ? Tak jak w wczesnych E,F,G czy tak samo jak w H-5?

