Dzięki za podpowiedzi, myślę że to mogło być coś podobnego do tego ze stanowiska z Condor Haube lecz pozbawione również relingu i to by pasowało
Mam następne pytanie-w pewnych seriach produkcyjnych ''Tante Ju'' stosowany był system odmrażania na krawędziach skrzydeł, stateczniku poziomym i pionowym, polegał on miej więcej na tym że w skrzydła a ściślej w ich tzw. krawędź natarcia wpuszczane było gorące powietrze z zewnętrznych silników poprzez rurę z dyszami, która wchodziła w skrzydło, a na tył samolotu poprzez przewody i cały system odpowiedniej hydrauliki pompowany był gorący płyn. Na bardzo niewielu zdjęciach widać przebarwienia właśnie na tych elementach płatowca,


moje pytania są takie:
1) czy elementy te były malowane specjalnie na kolor inny niż reszta samolotu?
2) czy też pod wpływem ogrzewania w/w elementów płatowca farba ulegała po jakimś tam czasie przebarwieniom i na zdjęciach wyglądają one nieco inaczej niż pozostała część samolotu ?