Konfiguracja F-15E

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Konfiguracja F-15E

Postprzez Matys » wtorek, 21 kwietnia 2015, 12:42

Planuję w bardzo nieodległej przyszłości stworzyć model F-15E. Pojawia się pytanie o konfigurację uzbrojenia jaką by mu podwiesić. Od razu zaznaczę, że znam stronę: F-15E Loadouts. Poza tym nie zależy mi na konfiguracji, którą można potwierdzić jakimś konkretnym zdjęciem tylko na takiej, która jest teoretycznie możliwa i moim zdaniem efektowna.

A teraz odnośnie tego co posiadam w swoich zbiorach. Wiem, że w modelu F-15E Academy są bomby Mk. 82, ale nie wiem ile. Posiadam dwie bomby GBU-31 z modelu KF-16C Academy, milion CBU-87 (serio, każdy model samolotu w 1/72, który może je przenosić zwiera ich co najmniej 8 :roll: ), 4 AGM-65 (ale nie widziałem żadnego F-15E z nimi, nie wiem czy w ogóle mogą je przenosić), jednego HARMa i 3 niezidentyfikowane przeze mnie bomby GBU. Obstawiałbym, że jedna z nich to GBU-10, ale z obrazkami z powyższej strony nie zgadza mi się kształt stateczników, a dwie mniejsze rozmiarem przypominają GBU-12, tylko że są jakieś takie bardziej pękate. Obok GBU-31 wyglądają tak:
Obrazek
Sorry za jakość zdjęcia bo robione na szybko telefonem, ale kształt i rozmiar bomb widać ;o)

Co wiem, że na pewno podwieszę to oba Lantriny pod kadłubem oraz zbiorniki paliwa z AIM-120C oraz AIM-9L/M pod każdym ze skrzydeł.

Jeżeli chodzi o pylon centralny to chciałbym na nim podwiesić albo tą GBU-31 albo tą GBU-10(?).

Największy problem pojawia się przy pylonach pod zbiornikami konforemnymi. Myślałem nad trzema lub sześcioma CBU-87 z jednej strony oraz sześcioma Mk. 82 z drugiej. Nie miałbym też nic przeciwko dwunastu Mk. 82, ale nie wiem czy w modelu Academy jest ich aż tyle. Pasowałoby mi też podwieszenie tych mniejszych bomb GBU, po jednej z każdej strony. Albo podwieszenie tej większej z jednej oraz trzech Mk. 82 z drugiej. Podwieszenie HARMa albo dwóch Mavericków z jednej strony i bomb Mk. 82 z drugiej też by mi odpowiadało.

I moje pytanie, która z tych opcji, które wymieniłem jest najsensowniejsza? Jakieś inne propozycje z tego co mam? Generalnie na pewno nie chce podwieszać CBU-87 z obu stron. Nie chce też trzech zbiorników paliwa ani całkowicie pustych pylonów.
Avatar użytkownika
Matys
 
Posty: 61
Dołączył(a): czwartek, 16 października 2008, 13:28
Lokalizacja: Gliwice

Reklama

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości