Spitfire Mk.IX- rożnice w seriach produkcyjnych
Kilka pytań o szczegóły Mk.IX odnośnie poszczególnych serii produkcyjnych.
1.Od kiedy na Mk.IX zrezygnowano z mechanicznych wskaźników wypuszczenia podwozia
2. Od której serii nie występuje kroplowe przetłoczenie osłony rozrusznika
3. Z którą serią pojawia się powiększona górna osłona okapotowania silnika.
4. Przetłoczenie oprofilowania węzła mocowania płatów do kadłuba - jest/brak które serie
5. Wlot powietrza w krawędzi natarcia oprofilowania lewego skrzydła które serie
6. Fotokarabin w krawędzi natarcia oprofilowania prawego skrzydła
1. BR, BS, EN - posiadały
2. BR, BS, EN miały, dodatkowo na części BR - przedłużone osłony z bąblem od Mk.V i wzmocnienia nad komorami podwozia.
3. Od NH, MH
4. Od MA?
5. Do momentu pojawienia się LFów z dużym wlotem?
6. Całość produkcji z wyjątkami?
Dobrze kombinuję?
1.Od kiedy na Mk.IX zrezygnowano z mechanicznych wskaźników wypuszczenia podwozia
2. Od której serii nie występuje kroplowe przetłoczenie osłony rozrusznika
3. Z którą serią pojawia się powiększona górna osłona okapotowania silnika.
4. Przetłoczenie oprofilowania węzła mocowania płatów do kadłuba - jest/brak które serie
5. Wlot powietrza w krawędzi natarcia oprofilowania lewego skrzydła które serie
6. Fotokarabin w krawędzi natarcia oprofilowania prawego skrzydła
1. BR, BS, EN - posiadały
2. BR, BS, EN miały, dodatkowo na części BR - przedłużone osłony z bąblem od Mk.V i wzmocnienia nad komorami podwozia.
3. Od NH, MH
4. Od MA?
5. Do momentu pojawienia się LFów z dużym wlotem?
6. Całość produkcji z wyjątkami?
Dobrze kombinuję?