Pietia napisał(a): A wracając do półki wzmocnienia (km tył góra) porównując ze zdj Suma z Paryża, wiem są różnice. Obstawiam w Łosiu, skośną linię prostą, na odcinku od mocowania obrotnicy, do "trójkątnych" wzmocnień. Choć muszę przyznać, że linia szwów, na obiciu nie daje mi spokoju.Co do środka, w tej chwili, nie podejmuję się oceny kształtu.
potez napisał(a): wyhaczył takiego Heinkla He-111 w trakcie remontu
Aleksander napisał(a):potez napisał(a): wyhaczył takiego Heinkla He-111 w trakcie remontu
Czas umierać!
Rafal napisał(a):Wątek zainspirował mnie do poszukania info/zdjęć Łosia.
Michał Janik napisał(a):Chciałbym zadać kilka pytań bardziej obytym w łosiologii kolegom.
Grzegorz Stróżek napisał(a):Michał Janik napisał(a):Chciałbym zadać kilka pytań bardziej obytym w łosiologii kolegom.
1 - metalowe fotele z otworami były tylko w kabinie pilota - jeden lub dwa (dla instruktora w wersji szkolnej)
2, 3 - niedługo (pojęcie względne) powinien się ukazać zestaw do IBG z komorami bombowymi (blacha falista też będzie)
Dobrze jest wnikliwie przejrzeć ML100 AJ-Press, oraz witrynę odkrywca.pl
Michał Janik napisał(a):
Mam nadzieję, że pojawią się też tam pokrywy rzeczonych komór i podwozia. Niby były w tym wcześniejszym zestawie, ale strasznie ubożuchne, bez żadnej faktury..
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości