Jakiś czas temu na forum odkrywca.pl pojawiło się zdjęcie Łosia, prawdopodobnie 72.135 / "O"* z 17.EB, utraconego 4.IX.39 po przymusowym lądowaniu na skutek awarii silnika parę minut po starcie.
Załoga dowódcy eskadry, kpt. obs. Eugeniusza Prusieckiego wyszła z tego bez szwanku.
Na tą maszynę na zdjęciu wskazuje lewa osłona silnika widoczna na pierwszym planie, a posiadająca od wewnątrz wymalowany (wydaje się taką samą czcionką, jak na kadłubie) "serial" maszyny -135L.
Niestety, mogę teraz tylko podlinkować stronę; 12 zdjęcie, licząc od góry:
https://forum.odkrywca.pl/topic/778553-zdj%C4%99cia-naszego-samolotu-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-35/page/12/#commentsIstnienie takiego oznakowania na osłonie silnika trochę "mówi" o organizacji pracy mechaników.
Potencjalnie także o ewentualnej "wymienialności" części w Łosiach, choć to może zbyt odważne przypuszczenie...
* - litera indywidualna wg wykazu podanego w Monografii 100 PZL.37 Łoś Wydawnictwa AJ-Press