Re: Brygada Pościgowa i jej samoloty
Napisane: piątek, 4 października 2019, 18:39
Cześć
1. Chciałbym, aby moje uwagi dotyczyły wszystkich skal /tych co są i będą/ a nie jednej
2. Zagłówek /powyżej/ jest z "11a", chciałem zwróci uwagę na "szparę pod pasy" i samą poduszkę
3.
Na grafice z aukcji są takie szczegóły
-samolot na polowym lotnisku-wyremontowany czy inny?, wypadek Zumbacha był na Okęciu?
-wnęki na kaemy przy przegrodzie ogniowej, inaczej jak w modelu
-inny krój cyfr numeru wojskowego
-i co z tym okienkiem przy kabinie /w kabinie/? - nie bardzo pasuje mi do planów
4. Pozostały otwory wentylacyjne za silnikiem
-dolne widać na zdjęciu
-pod płatem brakuje po 2 otwory z każdej strony
5. Różne kształtem zasobniki na ogniwka /i łuski?/
-na zdjęciu ładnie widać jak się to otwierało - lewa strona
P.S. Ciekawostką jest zdjęcie Karasia, oferowane w tym czasie, nr 8 z 41 esk-gryf/44.217/ z tej samej serii i wygląda, że na tym samym lotnisku
1. Chciałbym, aby moje uwagi dotyczyły wszystkich skal /tych co są i będą/ a nie jednej
2. Zagłówek /powyżej/ jest z "11a", chciałem zwróci uwagę na "szparę pod pasy" i samą poduszkę
3.
Na grafice z aukcji są takie szczegóły
-samolot na polowym lotnisku-wyremontowany czy inny?, wypadek Zumbacha był na Okęciu?
-wnęki na kaemy przy przegrodzie ogniowej, inaczej jak w modelu
-inny krój cyfr numeru wojskowego
-i co z tym okienkiem przy kabinie /w kabinie/? - nie bardzo pasuje mi do planów
4. Pozostały otwory wentylacyjne za silnikiem
-dolne widać na zdjęciu
-pod płatem brakuje po 2 otwory z każdej strony
5. Różne kształtem zasobniki na ogniwka /i łuski?/
-na zdjęciu ładnie widać jak się to otwierało - lewa strona
P.S. Ciekawostką jest zdjęcie Karasia, oferowane w tym czasie, nr 8 z 41 esk-gryf/44.217/ z tej samej serii i wygląda, że na tym samym lotnisku