Jak nie siądziesz na konia odwrotnie, to po lewej
.
Poza rzeczami, o których pisał Olek. Część widać na zdjęciach, ale z doświadczenia wiem, że łatwo przegapić niektóre szczegóły.
- Regulator napięcia za zagłówkiem starego typu, 'jednoczęściowy'.
- Celownik Mk.II*
- Klasyczny Sutton Harness rodzaju M.
- Pasy na pedałach orczyka.
- Butle tlenowe w tyle części ogonowej kadłuba.
- Biała lampka za kabiną na grzbiecie.
- Nity tylnej części kadłuba wypukłe.
- Owiewka przekładni do Coffmana za śmigłem po prawej stronie.
- Wlot chłodnicy paliwa u nasady skrzydła po lewej stronie.
- Fotokarabin - raczej nie.
- Pokrywy komór uzbrojenia z dużą owiewką.
- Ogrzewanie Browningów - przewody w komorze uzbrojenia.
- Wskaźniki wypuszczonego podwozia na skrzydłach.
- Podwozie wczesne bez wycięcia w poszyciu na mechanizm nożycowy.
- Zaślepki km-ów - bardzo prawdopodobne niebieskie.
- Pokrywa górna silnika bez garbu na zbiornik wyrównawczy Packardów 266.
- Łopaty śmigła drewniane.
- Możliwy powtórzony serial na trymerze steru kierunku przez analogię do innego Spita PFT.
- Kokarda na kadłubie w miejscu typowym dla produkcji Eastleigh (Supermarine).
- IFF MkII, jeśli w ogóle była zamontowana.
Zapewne coś pominąłem, ale ogólnie konfiguracja zupełnie wczesnego MKIX.