Murek napisał(a): Jest za to hipoteza, że ten samolot to ten sam, który latał w Europie tylko nieco inaczej pomalowany. Miał by to być Bf 109 E-7 z 2./JG 3 w wyglądzie ze stycznia-lutego 1941 r. Stacjonować miał w St. Omer. Miał mieć nr 3 (czerwone ale bliżej kabiny, nr domniemany ale położenie i krój mają być prawidłowe), żółtą osłonę silnika (z niezamalowanym okienkiem z czerwonym smokiem), żółty ster kierunku i kamo RLM 74/75/76. Wygląd miał by być odtworzony ze zdjęć - lewa strona i przód. Kolorowanka jest w "Monografiach Lotniczych" 45, Me 109 cz. 4.
KayFranz napisał(a):Moim zdaniem fotografia z pierwszego postu jest to podkoloryzowana wersja monochromatycznej odbitki. Nie ma tam naturalnych cieni - cienie pod samolotem są w czarnym (no, prawie...) odcieniu, ale już cienie pod kaskami ludzi - są w odcieniu odpowiadającym kolorowi "skóry". Która na dodatek jest jednakowa u wszystkich uczestników ujęcia. Po drugie - im dalej, tym kolory powinny być mniej nasycone, a tu do horyzontu równo.
Nie wygląda mi to na foto na materiale barwnym. To jest mojem osobistem zdaniem kolorowanka i to dość prymitywna.
To miłej niedzieli i zdrowia.
Jarpen napisał(a):
Kuba P. napisał(a):w tym wątku https://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f= ... 95&start=0
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości