Strona 1 z 1
Różnice pomiędzy Ju 88 A-1 i Ju 88 S-3

Napisane:
wtorek, 10 listopada 2009, 10:55
przez Artur Domański
Czym różnią sie obydwie maszyny pomiędzy sobą?
Chodzi mi głównie o detale zewnętrzne.
Re: Ju-88A1 różnice pomiedzy Ju-88S-3

Napisane:
wtorek, 10 listopada 2009, 11:22
przez Kuba P.
Tak z grubsza i z teorii:
[1] Silniki + śmigła,
[2] Osłony kabiny, brak gondoli pod kabiną
[3] Płat (końcówki)
[4] Inne usterzenie pionowe (o ile pamiętam A-1 Revella bo pewnie to masz na myśli ma ster cięty prosto bez wyważenia)
jak o czymś zapomniałem, to proszę dopiszcie.
Re: Ju-88A1 różnice pomiedzy Ju-88S-3

Napisane:
wtorek, 10 listopada 2009, 11:32
przez Artur Domański
Kuba Plewka napisał(a):Tak z grubsza i z teorii:
[1] Silniki + śmigła,
[2] Osłony kabiny, brak gondoli pod kabiną
[3] Płat (końcówki)
[4] Inne usterzenie pionowe (o ile pamiętam A-1 Revella bo pewnie to masz na myśli ma ster cięty prosto bez wyważenia)
jak o czymś zapomniałem, to proszę dopiszcie.
Dzieki, musze w domku poszukac planów i porównać
Re: Różnice pomiędzy Ju 88 A-1 i Ju 88 S-3

Napisane:
wtorek, 10 listopada 2009, 11:34
przez dewertus
Kuba Plewka napisał(a):[4] Inne usterzenie pionowe (o ile pamiętam A-1 Revella bo pewnie to masz na myśli ma ster cięty prosto bez wyważenia)
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale wersja "S" miała chyba statecznik pionowy jak Ju-188 (trapezowy, a nie eliptyczny)
pzdr.
Hubert
Re: Różnice pomiędzy Ju 88 A-1 i Ju 88 S-3

Napisane:
wtorek, 10 listopada 2009, 11:42
przez Kuba P.
Nie. Ju 88 S bazował na płatowcu Ju 88 A-4, posiadał szereg usprawnień, w tym m.in. poprawiono aerodynamikę oszklenia kabiny (nos, osłona górna trzyosobowej kabiny, brak gondoli).
W zależności od wariantu różne były zespoły napędowe. Ju 88 S-3 o którego Artek zapytał napędzany był silnikami Jumo 213 A.