Maciek_66 napisał(a):Jak rozumiem iskrownik to część nr H30?
Maciek_66 napisał(a):Mam pytanie kolejne, czy od tego zbiornika, który jest na rysunku, były jakieś przewody i dokąd biegły? W tym miejscu co zaznaczyłem na czerwono - dorobić coś?
Kuba P. napisał(a):(...)Nie wiem czy Tamiya nie zapomniała o tych kanałach wychodzących z głowic.
Maciek_66 napisał(a):Zapomniała, tam jest pusto.
K.Y.Czart napisał(a):Na zdjęciu Kuby jest wcześniejszy Merlin - tam rury biegnące do zbiornika były także "na wierzchu" silnika. W "sześćdziesiątkach" tych rur już nie było. Zostały tylko kolanka przykręcone bezpośrednio do wylotów kanałów w blokach cylindrów (nie do głowic) )
Tomasz Borowski napisał(a):A tak to było łączone.
zdjęcie pochodzi z publikacji Technika w detalach Spitfire VIII Wojtka Matusiaka
i zostało użyte wyłącznie do celów dyskusji.
Kuba P. napisał(a):Wersja Merlina inna, wiem, ale chodziło o przykład.
Zaś co do tego wylotu cieczy, jesteś pewny Krzysiek, że to z bloku cylindrów a nie głowicy wychodzi?
Na wierzchu masz pokrywę zaworów, głowicę z kanałami dolotu i wydechem i poniżej blok cylindrów.
I o ile rozumiem, to wyprowadzenie cieczy wychodzi na wysokości głowic. Górny punkt.
Maciek_66 napisał(a):Ale na drugim zdjęciu K.Y.Czarta zaślepione są te kanały od silnika (dla mnie to one wychodzą z kolektorów?), ale za to do zbiornika przykręcone są dwa cienkie dosyć przewody. To jak to w końcu było, bo się pogubiłem?
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości