Za chwilę wpadną na warsztat P-40B i Tomahawk z Airfixa - i w związku z tym mam pare pytań dotyczacych pasów i foteli.
1. Fotele we wczesnych Toamhawkach to te z prostokątnym oparciem, także te w P-40 z AVG i w kolorze wnetrza? Instrukcja mówi, że te z P-40B z Hawajów to już późniejsze, półokrągłe i - interior green czy srebrne?
2. Pasy. O ile jest sporo fotek tablic i innych szpejów w szoferce, o tyle sprawa pasów, przynajmniej w Tomahawkach jest dla mnie niejasna. Generalnie- ZTCW - w importowanych ze US samolotach RAF życzył sobie pasy Sutton, ale nie widziałem zdjęć z takowymi. Jeśli są na to fotki to byłbym wdzięczny...
eduard nawet zrobił pasy do Airfixów: https://imgur.com/gallery/ankebwK - ale pomimo różych numerów to dla mnie obie wersje wyglądają prawie identycznie, na standardowe amerykańskie... W sieci są dostępne fotele żywiczne do P-40, prostokatne i owalne, z pasami amerykańskimi i Sutton.
Podsumowując:
- Tomahawk - prostokatny + pasy...?
- P-40 AVG z Chin - Prostokatny + pasy US
- P-40 US Army - owalny + pasy US.
Dobrze kombinuję?
Aha - co w Kittyhawkach?